Ik vind je nog steeds stiekem wel een beetje vervelend hoor. Tis net de Tros, >>> het gevoel blijft... Ik bedoel, als zelfs www.gamers.nl zegt dat je xbox bevooroordeeld bent, he, tja..... Dus ff voor de duidelijkheid. Ik zeurde niet, maar ik gaf gewoon BRUUT de feiten op een rijtje, en de waarheid kan wel eens hard aankomen. Trouwens wel tof van je dat je zoveel moeite doet om een review te schrijven. Er staat veel offtopic shit in, maarja. Tis je 1e review. Ik kan me herinneren dat ik de 1e keer ook op mijn bek ging met fietsen toen ik nog een klein ventje van 4 was, dus (mja, goeie grap ) Ook leuk dat je de 1e xbox review in Nederland hebt geschreven, dit is wel een eer. Trouwens, ff voor de gein... Weet je wel TheGuardian, die gozer die hier een tijdje geleden rondliep?? Tis een collega van mij, en hij heeft het wereld record verbroken van 3dMark2001 in win2000. Over de 10000 punten met een watergecooled systeem, amd xp en een zwaar overgeklockte radeon 2. Hier de link. Wel leuk!!
http://gamershq.madonion.com/products/orb/?publish_compare.shtml?&project_type=6&dprid=2364645
Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2002