In de VS is de xbox in prijs gedaald naar 200$ geloof ik. Volgens iemand die ik ken kan europa dan niet uitblijven en zal de xbox hier ook in prijs worden verlaagd binnenkort, hij zegt dat ie daar een gerucht over heeft gelezen. Is dit zo, want ik zou flink balen als ik de xbox koop waarna hij daalt.
denk het dus echt niet hij is net al verlaagd! heel dat gedoe met die reward pack en nu nog een keer verlagen, denk het niet
Nee, zal denk ik zeker pas rond de kerst weer enigszins verlaagd worden. Zag trouwens wel toevallig dat de Dixons hem voor 289 euro verkoopt. Zitten dus ook hier, net als met de PS2, standaard 10 euro onder de adviesprijs.
wanneer ik kijk bij dixons website zie ik alleen maar een console voor 299. Dus hoe doe jij het dan anders?
Sleepydodo -> het was juist de VS die niet bij de extreme prijsdaling van de Xbox in Europa kon achterblijven! Als Europa vervolgens weer niet bij de VS kan achterblijven kom je in een vicieuse cirkel waarmee je bereikt dat de Xbox uiteindelijk gratis wordt... Hmm nee dat zie ik nog niet zo snel gebeuren!
ja klopt ik woon ook in zoetermeer en daar is ie inderdaad 289 maar ik denk niet dat er nog een prijs verlaging zal komen
Ik wel... want dan weet ik zeker dat MS over de kop gaat... of in iedergeval dat ze nix meer in de Xbox zien...
oke je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Ik alleen dan maar de xbox gratis? Dat zou niet al te veel invloed moeten hebben