1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

USB apparaat niet herkend

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkon 83, 25 mrt 2007.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn USB stick in mijn PC plug, krijg ik een ballonnetje met de tekst: USB-apparaat wordt niet herkend. Maar op een andere PC (dezelfde) doet die het wel, alleen op de mijne niet. Hoe kan ik dit in godsnaam oplossen? Ik heb alle poorten geprobeerd, maar het wil niet werken.
     
  2. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt zelfde soort neem ik aan, miss zijn de poorten kapot...heb je het al geprobeerd met een ander apparaat die usb nodig heeft?
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dezelfde soort. En ja, ik heb ook al een andere USB stick geprobeert, maar die werkt weer wel, ook andere USB apparaten werken, zoals een card reader, WLAN en toetsenbord.
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    plug em eens in en probeer dan via het hardware management gedoe de drivers te installeren.
     
  5. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    zit geen driver bij ja, teminste wat ik zo begrijp...
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een USB stick niet hè :) Hij moet die bestanden overal kunnen afspelen zonder een instal, anders heeft het geen nut .
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Don't be smart; sommige USB-sticks hebben een heel klein stukje flashrom waarin wel degelijk een bekendmaking in Windows wordt geregeld.
     

Deel Deze Pagina