USB disconnect

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door thomaskubin, 19 feb 2008.

1. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een naar probleem: mijn USB-poorten vallen om de haverklap uit. Ik hoor dan het standaard "USB-disconnect-geluidje", en dan doet nog m'n muis, noch m'n toetsenbord, noch m'n printer het. Gevolg is dat ik telkens opnieuw moet opstarten.
    Het is ook een inconsequent verschijnsel; de ene keer is het na 5 min. al raak, de andere keer kan ik de hele avond zonder probleem achter de pc zitten.
    Ik heb een Epox 9NPA+ (ultra?) moederbord met tig usb-poorten, en ik heb ze allemaal al geprobeerd. Ook heb ik een mail gestuurd naar de helpdesk van Epox, waarop ik een antwoord kreeg dat de moederborden-afdeling niet meer bestaat en dat ik daarom maar kon fluiten naar enige assistentie van hun kant.
    Daarom de vraag: is er iemand die bekend is met dit probleem? Nog belangrijker: heeft er iemand een oplossing voor mij of zelfs maar een referentie naar enige hulp?
    Bij voorbaat dank,

Thomas Kubin

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Epox? Nooit van gehoord.

Probeer anders is wat drivers opnieuw te installeren. Dus van je muis - toetsenbord - printer en weet ik veel wat voor drivers je allemaal nog meer heb even verwijderen en opnieuw installeren.
    En anders kan je nog kijken of je moederbord ergens kan updaten naar een nieuwere versie, misschien helpt dat...

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Of je installeer nog eens de USB drivers die op de cd staan die normaal bij je moederbord zat of misschien dat je een nieuwere driver versie nog ergens op het internet vindt.

Deel Deze Pagina