USB kwijt

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vegetom, 27 feb 2006.

1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een probleem met de USB poorten hier. Ze werken namelijk niet, althans, op 1 windows, bij de andere wel. Er staan er namelijk 2 op, op deze pc.
    Ik heb al bij config. scherm gekeken en dan hardware, maar daar was niks fout. Hij geeft wel zo'n pingeltje dat er iets in zit, maar verder kan ie 'm niet vinden.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Installeer eens de drivers van het moederbord (cdrom).
    Heb je geen cdrom kijk dan even op hun site !!

3. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies het zelfde probleem.
    Ik heb een Dell Dimension 2400, ik weet niet wat voor computer jij hebt maar misschien is het een fabrieks fout.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee geen dell hier. Hij heeft het wel altijd gedaan, volges mij tot de nieuwe windows erbij werd geïnstalleerd.
    Als ik de cd van moederbord gebruik, krijg ik de aanwijzingen om het via appartbeheer te installeren, wat dus niet werkt. Als er een mp3 speler in de USB ingang zit, ziet hij hem wel in apparaatbeheer.

5. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over 2 windows versie's, welke zijn dat? En waar zijn deze geinstalleerd, op aparte schijven of over elkaar heen? Over elkaar heen gaat iig niet goed werken.

6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    usb wordt standaard ondersteund door de laatste service packs van om het even welke windows. Updaten is de boodschap!µ

indien gebeurt probeer dit eens:
    (rechtsklik "deze computer" - eigenschappen - tabblad hardware - )
    apparaatbeheer - usb controllers tonen (helemaal onderaan) - rechtsklik usb-hoofdhub (en ook bij eventueel andere) - stuurprogramma bijwerken - deze keer niet op inet gaan zoeken - software automatisch installeren

en hoe kan je 2 versies van windows op 1 pc hebben? en welke?

Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja XP professional upgrade van Media center edition 2005, over XP Home.
    Daar zal het dan aan liggen. En dan heb ik nog een keer Media Center Edition apart bij gezet op de zelfde HDD, omdat het eerst dus fout ging...

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kick, ik heb vanmiddag een soortgelijk probleem opeens gekregen. Ik heb een Xbox-controller aangesloten via de USB op m'n laptop en toen ik vanmiddag aan het spelen was, hoorde ik een paar pingeltjes en kapte ie er mee. Toen ik uit het programma ging, deden allebei de USB aansluitingen niks meer. Dus een muis erin stoppen doet ook niks meer.. Hij zegt dat het apparaat correct zou moeten werken, maar allebei de poorten reageren nergens meer op. Dat software installeren wat hierboven wordt genoemd werkt ook niet echt, hij zegt dat er niks nieuwers is dan er al is geïnstalleerd.. Iemand enig idee?

Deel Deze Pagina