ik heb een usb-modem, maar nadat ik een half uurtje of zo online ben raakt de verbinding verstopt of zo. ER staat nog wel dat ik online ben en de lichtjes op de modem branden nog heel mooi, maar hij opent geen enkele site meer. Wat moet ik doen??? ik heb namelijk al naar een helpdesk gebeld, maar die gast vertelde me al voordat ik al mijn problemen had opgesomt dat het waarschijnlijk een veelvoorkomend probleem met usb-modems is. De usb modems krijgen dan te veel stroom of zoiets en dan sluiten ze zichzelf af. zijn antwoord was dat ik een adapter moest kopen die ook weer iets van 50 euro is. lekker dan! maar het probleem is ook nog is dat bij mij de lampjes nog branden wat dus betekent dat het kreng nog aan staat en dus nog stroom krijgt. rara weet iemand wat ik moet doen?
vreemd, maar ik zou er niet meteen vanuit gaan dat je modem kapot is. Ik heb ook al problemen gehad met internet en meestal was gewoon terug opstarten de oplossing.
ja opnieuw opstarten helpt wel, maar het blijft vervelend. Soms zit ik bij messenger midden in een gesprek met iemand en dan zegt die persoon al een tijd niks meer terwijl ik vrolijk doorpraat. Dan kom ik er na een tijd weer achter dat ik niet meer online ben en weer moet herstarten. Ik wordt er echt ziek van.