Bedankt voor de informatie die ik al in een ander forum heb gekregen ivm adsl-lite van wanadoo. Aangezien ik toch al een starterkit heb wil ik toch graag proberen om het aan de praat te krijgen. Nou is mijn vraag hoe je een USB poort vanaf je modem in je xbox krijgt ? Want de ethernet kabel zit in de modem en van daar uit gaat alleen een USB kabel richting mijn PC. Bedankt voor de hulp. Mazster L
haha, beetje verkeerde forum, maar ten eerste, die kabel is geen ethernet kabel, maar gewoon het telefoonsnoer, en ten tweede, die usb kabel ga je nooit in je xbox krijgen. je kan twee dingen doen, je xbox doorlussen met je pc , of een ethernetmodem kopen.
Ok dan THNXS voor je antwoord. Ik heb een netwerk kaart in mijn PC, als ik van daar uit een ethernet kabel naar de xbox gooi en dan gewoon de usb in de PC laat ............... heeft het dan kans van werken ?
Yep, dat gaat wel werken via ICS (Internet Connection Sharing). Het enige probleem dat je dan krijgt is dat de pc aan moet blijven staan als je wil liven.
OK DAT IS MOOI, GA ZO SNEL MOGELIJK EEN ETHERNET KABEL KOPEN EN DAN LAAT IK WETEN OF HET WERKT, THNXS. CU LIVE
>> moved naar Live & Networking << Maar let op met het kopen van een netwerkkaart! Je moet namelijk een crossed-cable hebben, geen gewone netwerkkabel! Bij de plaatselijke pc-boer weten ze precies welke je dan moet hebben.
Dit gaat niet rechtstreeks het enige wat je kan doen is een ICS connectie of een dure usb router kopen met utp (ethernet kabels) ICS zie de volgende topics ICS (Internet connection sharing) Alles over Kabels Routers closed topic ... kijk even in een van de 3 topics en stel daar je vraag ... dan blijft de kennis centraal!