Ik wil graag een USB stick kopen om bestanden over te zetten naar me Xbox 360. Maar mijn vraag is nu: wat kan ik allemaal over ztten, dus kunnen er plaatjes op (welke ext?) en filmpjes (welke ext?) zou je er ook muziek mee kunnen over zetten (want dit kan gekgenoeg niet met een ipod, of wel????)
lijkt mij wel... alleen kan je dan geen grote hoeveelheden tegelijk overzetten.. 128 mb is neit veel :{
het is niet zo heel veel wat ik wil over zeten en dan doe ik het maar in delen... en waar komen die plaatjes dan te staan?? in de HDD? en kan ik die dan ook gebruiken voor me achtergrond? maar het kan dus wel? en dat van die iPod... kan ik daar nou vanaf me muzik rippen anar me Xbox 360
Niemand kan muziek rippen van een usb stick of pc .. je kan alleen muziek een foto's streamen ... muziek rippen kan alleen van af een cd
met een ipod moet je volgens mij eerst aanzetten dat je hem als soort externe hdd wilt gebruiken. daarna kan je hem als usb stick gebruiken.
Je kan dus niets overzetten .. van je USB naar je Xbox 360 HDD ... je kan wel muziek en plaatjes streamen ... dus via je usb stick --> xbox 360 op je tv laten zien ... Ook de muziek van een ipdod kan je niet op je xboz 360 zetten
ok... maar je kan dus wel je plaatjes die op je USB Stick staan als achtergrond gebruiken in het dashboard?
lol helemaal niet. want bij een camera werkt het prechies het zelfde dan wordt hij als thema opgelagen
ow oke, mijn fout, sorry dan heb ik het fout begrepen, misschien komt het omdat ik ze onder foute extensie had opgeslagen (kon ze ook al niet openen) sorry mijn fout