hallo xbox vrienden, heeft iemand al iets gehoord of gelezen over n fijn XBOX --> USB verloopje, zodat ik m'n (Microsoft...) force-feedback stuurje aan m'n box kan gaan knopen, of gaan we hier tegen n muur van compatibility gezeur aanlopen? , maar ehhhh.... "ze" kunnen toch zeker wel Micosoft hardware aan de praat krijgen op de box, t' was toch allemaal zo gemakkelijk juist dankzij de directX norm (...)
ik denk niet dat MS wilt, dat je usb stuurtjes op aan kan sluiten!!! Dan verkopen ze namelijk geen Xbox stuurtjes meer!!! ik ken wel een tutorial waar wordt uitgelegd hoe je een usb poort in je xbox kunt bouwen.... Kan je de link hier niet geven!! dan wordt je threat nameljk gesloten
mmmja, dank je ik was eigenlijk niet van plan m'n splinternieuwe box open te schroeven, misschien na de garantieperiode.... maar volgens mij is n controllerport toch ook n USB poort ? , er zit alleen n ander stekkerje op.
Yep, het is gewoon een usb poort met een ander stekkertje.... Die kan je dus gewoon vervangen door een usb stekkertje!! Maarja, helaas ben je er dan nog niet... Je kan overigens ook je xbox stekkertje in je pc stoppen! zo kan je met de xbox controller gamen op de pc
ja je moet natuurlijk ook kunnen calibreren en dat soort geneuzel, nou ja dan maar ff racen met de XB controller totdat het moment daar is dat iemand er brood in ziet om z'n dingetje te ontwikkelen.