ik heb dus zo'n rete usb modem... bestaan er adsl modems die niet usb zijn?? waar,en hoeveel kost dat??
Ja, ik heb een ethernet ADSL modem, de Alcatel speed touch home. Zat bij m'n Mxstream doe-het-zelf pakket, dus geen idee hoe duur ie is, maar zal vast wel los te koop zijn. Wat is er btw mis met een usb-modem???
ethernetmodem kost 129 euro bestellen op www.kpn.com daar staan nog de oude prijzen, moet je niet op letten deze pagina heeft die nieuwe prijzen http://www.planet.nl/adsl/0,1309,93_2748,00.html
die multi-pc modem?? die is vet, ik heb nu ook adsl besteld, en hem heb erook bij besteld. mijn chello is veels te instabiel
Ik weet niet precies wat ik heb, maar ik heb een USB kastje tussen mijn snoeren, die ingepluged is door een gewone kabel (RJ-45 geloof ik, zelfde formaat als linkkabel), kan ik die RJ-45 ook loshalen en in mijn XBox stoppen, of moet ik perse met die USB poort, dus via mijn pc.
Ik heb ook zo'n adapter ts modem en pc steken. Ik weet het ook niet exact hoe te connecten Maar ik denk dat je rechtstreeks van modem in xbox kunt, maar dan kun niet meer surfen etc. moet je altijd in-en uitpluggen dat kabeltje