1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je je even registreert kan je zelf filters aanmaken ja. Dan is het eigenlijk precies als FTD :+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ben ik de enige die opeens geen subs meer via bierdopje app in XBMC kan downloaden?
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heeft TheTVDB toegegeven, The Legend of Korra is nu een aparte serie en geen seizoen 4 meer van Avatar.
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Misschien een stomme vraag maar als ik bij spotplanet op de NZB knop druk blijft hij vragen met welk programma ik het bestand wil openen terwijl ik al heb aangevinkt dit altijd met SAB te doen. Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, beetje jammer dat nieuwsgroepen ook files heeft met password erop. :mad:
    Dan maar nog eens via torrents binnen halen.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm laatste tijd merk ik af en toe toch wel dat er wat spul niet meer goed te downloaden valt door .
    TDK en Expendables 2 bijv. wanneer het om bestanden gaat die goed herkenbaar zijn komt het best vaak voor dat ze niet meer compleet binnen te halen zijn (maar 400MB van 9GB bijv..) En dat komt niet door retentie maar door de takedowns.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ah ok, ik ben dus niet de enige..
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb laatste tijd ook volop problemen met usenet. Meer files komen niet goed binnen dan wel. :mad:
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nergens last van heb XLNed als provider. Wel met SSL downloaden he :+
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    same here, wat een gelazer....

    dacht dat het aan mijn mediaspeler lag.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Iemand ook zoveel problemen met het binnenhalen van The Dark Knigth Rises? Heb echt tig normaal betrouwbare spots via spotnet geprobeerd en allemaal zijn ze onvolledig 8) Voor de rest totaal geen problemen met andere series en films... Weird.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de SRT versie zonder problemen binnengehaald... Was wel de mkv 1080p versie.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ik heb het ook met TDKR 8)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    DKR word door de DMCA vrijwel direct eraf gehaald, dus als je spot ouder dan een uur is hoef je het al niet meer te proberen :+

    (was bij TDK en the Hunger games ook zo)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Betekent dit dan het einde van Usenet? :'-(
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee hoezo, het gebeurt bij een enkele film. Dit is al jaren zo, het valt alleen nooit zo op.

    De DMCA heeft de resources niet om het voor alles te doen en word in dit geval waarschijnlijk gewoon een beetje gesponsored door WB. Ze moeten namelijk alle providers apart opdracht geven om het te verwijderen :+ Amerikaanse providers zijn als eerste de sjaak, daarna Europese etc etc. Als je op Astraweb of Giganews zit moet je er t snelst bij zijn maar ik kon m op sunny usenet een paar uur na upload nog downloaden.

    En al mochten ze dat ooit wel hebben, dan gaan de servers gewoon naar de oekraine o.i.d

    maar voor dit specifieke geval, doe even gewoon een binsearch , hij word vast nog wel nonstop gespammed. Je ziet dat niet alleen in de indexes terug omdat die ook wel weten dat zodra hij listed is de DMCA weer gaat mailen

    edit:// Ik noem het btw de dmca maar dat is de naam van de copyright wet, heb geen idee wie die wetgeving eigenlijk handhaaft :+ Misschien zijn t de advocaten van de uitgevers zelf wel of hebben ze wat studentjes ingehuurd om de hele dag dit soort takedown formulieren in te vullen

    http://nzbmatrix.com/dmca.php

    die moet je als index site blijkbaar aanbieden volgens die DMCA
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan Paypal niks aan doen, die worden daar ook toe gedwongen door de Tim kuijks van deze wereld.

    Kut voor paypal maar een alternatief is zo gevonden


    ik wens ze veel succes, enige wat je dan krijgt is dat de resellers /providers niet meer in de EU of US gaan zitten

    ze lijken niet te snappen dat t internet een wereldwijd gebeuren is en hun invloeg vaak niet over de grens komt :+
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012

Deel Deze Pagina