1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://nzbmatrix.com/the_end.html

    boooh!

    bij mij is alles nog wel binnen gekomen, maar wel verrekte laat als die timestamps in de history kloppen


    edit://

    It is with regret that we announce the closure of Newzbin2.
    http://www.newzbin2.es/


    gvd, daar gaan mn beide favoriete indexing sites :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je gaat het bedrijf met nog meer potentiele geldproblemen opzadelen? Dat vind ik eerlijk gezegd wel matig.

    Zo veel kost zo'n account toch niet?

    Het gevecht met usenet is iig in volle gang. Gelazer ook, iedereen straks weer over naar torrents/magnets.

    edit: ik gebruik zelf altijd nzbindex.nl en spotplanet. Nzbindex heeft wel veel Duits gedubte zooi.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kost 10 dollar ofzo geloof ik, vind t inderdaad wat lame als je daar nu moeilijk over gaat doen

    ik ben mn vip en mn +/- 2 jaar newzbin die ik vooruit betaald had ook kwijt maar dat is t risico wat erbij hoort
     
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Ik heb een week voordat het oude FTD moest stoppen ook nog geld gedoneerd. Je hebt tenslotte ook maanden/jaren lang plezier ervan gehad.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik was al vroeg de deur uit, hopelijk verklaart dat het. Dat newzbin nu down is maakt het helemaal kut. Vrees dat ik handmatig moet zoeken.
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal toch voor een bepaald product? Als ik een aantal maanden VIP-member zou zijn geweest had ik er niet moeilijk over gedaan, maar nu heb ik er misschien vijf keer gebruik van gemaakt. Ik heb er dus (bijna) geen plezier van gehad.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net als testje even nzbmatrix en newzbin uit sickbeard gehaald en sickbeard index en womble's index bovenaan gezet en even een serie toegevoegd (community)

    hij lijkt nog wel alles te vinden dus dat valt mee

    vraag is alleen hoe lang dat nog duurt en of er waardige alternatieven komen

    vond newzbin en met name nzbmatrix echt makkelijk om vooral wat oudere films te vinden

    heb spotlite ook even bekeken maar dat vind ik maar kut, erg weinig info en weinig subcategorieen que bron en kwaliteit en zo
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, maar dit is geen Ahold of een V&D waar je een druppel op een gloeiende plaat bent. Voor zover ik begrijp zijn dit soort initiatieven altijd redelijk tijdrovend en werken alleen op basis van veel vrijwillige inzet.

    @Delphiki: ik vind spotplanet erg ok, je moet alleen wel weten wat je zoekt
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik zou naar de rechter stappen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja daar zit t m in, op nzbmatrix kon ik even filteren en dan keek ik of er iets in de secties die ik volg bijgekomen was wat me misschien leuk leek

    maar op spotlite moet je eigenlijk eerst op een rlslog ofzo gaan kijken of er wat leuks uit is en dan op spotlite gaan zoeken. Vind ik dubbel werk :+

    hopen op snel wat goeie alternatieven
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dec-10 08:48:45 ERROR SEARCHQUEUE-BACKLOG-247897 :: Error trying to load NZBMatrix RSS feed: not well-formed (invalid token): line 9, column 11
    Dec-10 08:48:36 INFO CHECKVERSION :: Updated scene exceptions
    Dec-10 08:48:35 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-247897 :: Sleeping 10 seconds to respect NZBMatrix's rules
    Dec-10 08:48:35 INFO SEARCHQUEUE-BACKLOG-247897 :: Searching for stuff we need from Homeland season 2



    Fuck.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb een overvolle watchlist bij IMDB op basis van de thread hier en andere mensen die ik spreek, dus heb het probleem wat minder :)

    spotplanet is spotlite trouwens?

    Nu Dexter en Homeland aan het binnentrekken via spotplanet en een abo bij Sunny. Draait als zonnetje (no pun intended :+)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    gooi die search providers eruit en zet womble en sickbeard index als enige aan, dan vind je volgens mij alles gewoon nog

    misschien moet ik dat ook maar gaan doen idd. Ik weet nu pas wat er uit gaat komen als ik het op een index site voorbij zie komen :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Thanks :D
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wel even een account maken bij Spotplanet (10minutemail.com :+), kan je eigen filters maken.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heeft er hier toevallig iemand een invite voor dognzb en of nzb.org voor me?
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Das is balen, want spotplanet.org stopt per 3 januari met de dienst. Dat wordt dus een nieuwe zoeksite vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik lees het net idd, wat een gelazer weer |:-
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Merk ook dat Eweka veel takedown requests te verwerken heeft gehad. Had erg veel moeite met het downloaden van het recentste seizoen van The Big Bang Theory en Two and a half men.
     

Deel Deze Pagina