User optie's omtrend Polls : Evaluatie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 12 jan 2003.

?

Hoe verliep de poll proef-periode?

1. Erg goed! Laat die optie maar aanstaan!

10 stem(men)
    18,5%
  2. Middelmatig, ietwat strakker modereren is vereist.

17 stem(men)
    31,5%
  3. Pure bagger, meteen uitzetten die hap!

27 stem(men)
    50,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jaja, de poll optie staat al weer een tijdje open en menig bezoeker weet dat het hier ging om een beperkte proef-periode. Ik denk dat wij, als beheerders van het forum, een aardige indruk hebben gekregen maar we zijn ook benieuwd naar wat jullie er van vonden en hoe het verder moet.

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 of 2 nuttige polls, de rest was zoals het zo mooi is omschreven "pure bagger".
    Liever weer eerst toestemming vragen, en dat dan een poll komt.

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bagger! Mensen maken topics over koelkasten en andere ongein. Van mij mag die uit, verpest het hele forum zulke domme topics en verlaagd tevens het niveau van ons forum. Nee van mij mag die uit, als mensen een poll willen moeten ze dan maar daar om verzoeken, dan kunnen mods kijken of het zinvol is om zo'n topic/poll te openen.

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Middelmatig ik vond ut wel leuk om die avatar verkiezing poll te maken maar er waren ook een paar echt domme bij

5. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... veel stemmen weinig reacties...
    Maar ik vind dat ie wel aan mag blijven. Ik stoorde me biet echt aan die paar domme polls.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Maar als die optie weer uitgezet wordt betekent dat niet dat er ook geen polls meer geplaatst zullen worden. Jullie kunnen gewoon per PM naar een admin of mod een poll verzoek indienen, en als het een enigsinds nuttige poll is zullen we die ook gewoon plaatsen. En zo'n avatarspoll zijn we altijd wel in voor hoor, daar willen we nog best wel aan voldoen. ;)

7. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Kool, geven jullie mij dan recht om 1 poll te maken of zet dan bijv. een van de modjes de poll voor mij neer?

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Een van de mod's of admin's zal de poll plaatsen, afhankelijk naar wie je een PM stuurt. :)

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Een poll over een poll o.k. dan :)
    Ik denk uitzetten,heb nog niet echt nuttige polls gezien en de 2 die ik maakte maakte ik nog fout ook,over Leukste char DoA3 en die Over beste toekomstige vecht spel.De polls worden iets te makkelijk gemaakt vind ik,ik stem optie=weg

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vindt ook dat het terug moet uitgezet worden
    want als iedereen polls kan maken, dan hebben ze niet zoveel waarde ( dan lrijg je veel dubbele polls, nutteloze polls,...)
    terwijl als niet iedereen ze zomaar kan aanmaken, dan dragen de polls meer toe tot het forum ( hebben de polls meer waarde)
    vind ik

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit zuigt bigtime, meteen uitzetten deze onzin.

pm naar mod sturen werkt beste, heb ik al welles gedaan met de poll van: hoe doe jij racegames spele:

1. incar
    2. camera chase

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    * heeft gekozen voor antwoord C! pure bagger :D

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel een goed id, maar ineens maakt iedereen allerlei overbodige polls aan; zie alleen al het games forum;
    1. met hoeveel spelers speel je het liefst |:- |:- |:-
    2. welke mode speel je Splinter Cell
    3. 2* de beste game voor 2003
    4. mening over House of the Dead 3 :confused:

dus... de polls die de moderator niet echt van toepassing vind, moet hij weghalen vind ik...

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    /me stemt voor C,zoals ik al zei.
    Mods vragen om een poll te maken,als er weining polls zijn zal er ook serieuser op gereageert worden

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jongens ik snap jullie (radicale) beredeneringen niet! :eek:
    Jullie hebben bijna allemaal het standpunt: "Er worden te veel onzinnige polls geplaatst."
    Is antwoord B dan niet het perfecte antwoord daarop? Ik heb nu namelijk het idee dat er helemáál niet gemodereerd wordt, en dat alle polls gewoon blijven staan. Als er een fout in een poll staat dan haal je die poll toch gewoon weg? :confused:

16. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel voor polls er worden altijd veel stemmen uitgebracht op de polls.
    En dan heeft je poll toch wel iets meer draagvak om van uit te gaan als wanneer je een gewone thread opent en mensen daar reacties op geven.
    Maar ik vind wel dat het er zeker in de Xbox games chat er wel erg veel worden.
    Een probleem van die polls is dat omdat er nogal veel reacties op komen dat ze lang boven aan de pagina blijven staan en er dus nogal veel nieuwe polls bij komen en het er dus steeds meer worden.
    Misschien is het daarom een idee op de polls de scheiden van de normale threads, zodat je gewoon zelf kunt weten of je naar die polls gaat of niet.:confused:

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik wil niet vervelend zijn ofzo hè... Maar als je strenger modereert komt er geen overschot aan polls en zijn dit soort drastische maatregelen dus ook niet nodig. :+

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Strenger modereren is dom en onzin, zo vanne "Je mag XTC gebruiken, maar niet meer dan 5 pillen en we gaan iedereen er op controleren!". Kost alleen maar meer energie/mankracht etc terwijl het niet echt bijdraagt aan het forum.

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb nu het idee dat er helemaal niet gemodereerd word.. als je bijvoorbeeld de 'met hoeveel spelers speel jij het liefst' neemt, dat slaat helemaal nergens op :confused: en dan heeft nog iemand precies dezelfde poll als mij gemaakt en die blijft dan ook gewoon staan, iets strenger mag ook wel hoor :)

20. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veel te veel polls worden nu aangemaakt weet niet dat het is omdat het nieuw is ofzo maar ik vind sommige polls echt gewoon randomless stupid. Misschien dat polls gewoon kunnen worden aangevraagd aan de mods en als t goed is dat die wordt doorgelaten, is er niet zo'n optie op het forum?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina