User Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door mighty, 10 aug 2002.

1. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Licht het aan mij of zijn de user reviews (seriuse) beter dan de officiele reviewers in bladen en sites????

2. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee bedoel ik.
    Nadat ik gamespot com/nl een xbox review lees lijkt het me niks
    maar als ik de mensen vraag die de game hebben is het altijd posetief. komt me erg vaak voor.....

3. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de mensen (users) die een game kopen,meestal iets kopen waar zij geinterreseerd in zijn en dus sneller een betere cijfer zullen geven.

Ik hou zelf niet van race spellen,dus zou het ook geen hoog cijfer krijgen.
    Maar een FPS game zou weer hoger scoren bij mij persoonlijk.
    Misschien dat dat een beetje meespeeld.

4. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zal wel zo zijn...
    Vindt toch dat de officiele reviewers de games afzeiken te vaak vindt ik in iedergeval. ze zullen wel microsoft niet zo leuk vinden :p

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ze kijken meestal naar wat ze er zelf van vinden niet wat een fan van het genre zou vinden, daardoor verschillen meningen nogal

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Komt vooral omdat wij (de pers/ reviewers) een game gewoon erg kritisch moeten bekijken. Een game kan best erg leuk zijn terwijl hij een 6 scoort omdat het een aantal gebreken heeft.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, user reviews worden ook vaak gemaakt door mensen die echt het spel al tijdje volgen en alleeen dat spel leuk vinden :)

Als ik bv Raven Shield ga spelen verwacht ik een erg hoog cijfer ;) terwijl eenr eviewer van een andere site die niet zoveel 'geschiedenis' met de Rainbow Six serie heeft het misschien een veel lager cijfer geeft..

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tevens worden die user reviews een stuk 'sneller' gemaakt, gewoon omdat de 'professioniele' (uhum uhum) het spel misschien wat verder wil uitdiepen terwijl de normale gamer meteen enthousiast is over een spel en de normale reviewer het toch wat langer wilt spelen (is het nog duidelijk of..?)

9. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    users geven er een persoonlijk tintje aan en zullen minder snel geneigd zijn om negatief te zijn over een spel

Deel Deze Pagina