Ja je moet je serienummer als het alfabet zien zeg maar dus 4 = d bijv en dan is het eerste deel van het reg nr, je username en het tweede deel je pass.
Kan je leuk kloten met je PC, patsen dat je je Xbox hebt gekraakt Wat is er nou nuttig aan om Linux op een Xbox te draaien?
zij er foto's van want als het half ondergronds is kan iemand toch wel een foto maken? of worden ze dan glijk neer geknalt? en wat doen ze daar precies? hebben ze daar de xbox ontworpen
En als ge der in gaat hebben ze het recht u een kogel door je kop te jagen of zo... freaky shit. Bewijst nog maar eens wat voor een psycho's de Amerikanen zijn btw, lees dit eens: http://shrimptalk.spelletjesgarnaal.be/showthread.php?s=&threadid=20280 lol als jullie een amerikaan oppakken komt nonkel bush heel jullie land platnuken mod: damn mor wij zitten in de fall-out
Tis iig freaky shit wat ze daar in Nevada uitvoeren.. tis sowieso al gewoon ehm, tsja eng dat ze daar gewoon een stukje woestijn nuken, en dat honderden keren..
Erea 51 is geheime militaire basis waar volgens sommige mensen de alienlijken ligen uit Rosswel, en dat ze daar allemaal alien shit hebben maar dat ze daar ook allemaal militaire shit uit testen. Maar je mag daar absoluut niet in de buurt komen. binnen een straal van 50/100 km ofzow mogen ze je afknallen zonder pardon. En alle mensen ide daar werken mogen er met niemand over praten Er waren eerst wetenschappers die wareen ziek gworden van stoffen waarmee ze daar moesten werken, maar toen mochten ze niet aan dokters vertellen welke stoffen dat waren omdat dat geheim was. En toen gingen al die wetenschappers dood:r
er gbeurt daar echt vreemde shit weetje, kijk maar eens naar discovery channel daar heb ik ook al mijn knowledge van. (en ik weet aardig wat dingen over wat er allemaal zou gbeuren in de VS)