Volgens mij is het nog niet uit want ik heb ergens gelezen dat alle UT veries op zijn vroegst september uitkomen. Dus championship en UT 2003
Ik heb de beta gespeeld. Was tof, maar zat vol met bugs. In ieder geval zitten er wat nieuwe gametypes bij en de graphics zijn ook erg verbeterd.
De uitgelekte demo heb ik eventjes mogen spelen en dat zag er erg lekker uit, zelf geen problemen met bugs gehad, alles draaide als een zonnetje. Vooral de buitenlevels zien er geweldig uit, je kunt de grassprietjes gewoon zien. De multiplayer bots waren behoorlijk goed en je moet behoorlijk je best doen om ze neer te halen.
In de dynabyte folder staat dat UNreal Tour 2003 deze vrijdag, de 2e van augustus uitkomt! Khoop het echt!!!
Ik heb 'm hier liggen (op mijn HD dan). Het is maar liefst 2,27 GIGABYTE !!! Kweetniet of het al de definitieve is, maar voor een demo is het wel erg groot. Iig een vreselijk mooi spel!
Ik kan de demo toch niet goed spelen op die *** computer van mij Gelukkig straks wel in m`n computer cafeetje