UT2k3 vs UT

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tezzla, 12 apr 2003.

1. Tezzla

Tezzla Blok 4 President :')

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de demo van UT2k3 gespeeld EN HET VIEL ME VRESELIJK TEGEN!!! Welke veranderingen zijn er nou eigenlijk gemaakt, de wapens zijn gewoon precies het zelfde en aan de game play is ook nie veel verandert. Ik vond hem grafisch niet eens mooier. Ik ben weer UT gaan spelen en heb UT2k3 nog niet gekocht :|... mischien kwam het omdat ik maar een demo speelde, maar ik denk dat ik het evengoed nie ga kopen.

Vraag is dus: is UT2k3 nou beter of slechter dan de oude UT (voor de PC dan ik heb het niet over UC)

:eek:

Laatst bewerkt: 12 apr 2003
  2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UT is geweldig, ik hou gewoon van die sniper rifle en zal nooit afstand van willen doen hoe mooi het vervolg ook is.

UTK3 heb ik helaas maar heel even kunnen spelen maar zover ik kan zeggen is het gewoon grafisch wat mooier geworden maar de gameplay zit er nog lekker in. Echter kan ik niet echt leuke levels kunnen ontdekken in utk3.

Oftewel wat ik wil zeggen is dat ik toch maar bij UT blijf. Ik heb ook UC voor xbox en dat is ongeveer hetzelfde als utk3

3. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Aha dat is dus 1 voor UT :) tot nu toe ben ik duz ook nog voor UT...

/me vertikt het om Ut2k3 te kopen muha

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kopen, wie heeft het hier over kopen :eek:

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ben een ex-UT verslaafde!! En dat spel was echt zo vet!! Maar ik heb ook UT 2k3 gespeeld bij mijn neef, en het viel mij ook wel tegen, allemaal wat onrealistisch (jah nog erger) geworden! UC is eigenlijk precies hetzelfde!! Maar toch is UC wel[/] leuk en UT 2k3 minder!

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    nog een punt voor Unreal Tournament :cool:

Die goeie ouwe tijd toch... :+

7. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind UT 2k3 toch echt wel leuker dan UT. Het is mooier en leuker vind ik. Vooral bombing run is leuk.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had UT2k3 gekocht maar ik vond er niks aan, ik speel nu gewoon weer de ouwe UT..

9. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen ja.. Ten 1e omdat downloaden VEEEL te lang duurt. ten 2e mond houden over Kazaa anders wordt m'n thread geclosed :) Ik ga hem dus gewoon kopen legaal in de winkel.

10. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook een oude "gib" speler in UT... en heb tijdje de demo versie van UT2K3 gespeeld maar dat vond ik niet echt leuk... grafisch is het wel mooier ensow maar op 1 of andere manier heeft UT toch een beter en leukere gameplay... 't is ook een stuk overzichtelijker tijdens een battle in UT dan in UT2K3.. door alle leuke wapens en vage toestanden ben je veel meer afgeleid dan in UT... trouwens dat de wapens niet veranderd zijn is niet waar.. er zijn veel wapens eruit gehaald of minder krachtig gemaakt dan dat ze in UT waren.. dus je kan niet zeggen dat er daar niets aan is veranderd.

11. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Wapens van UT2k3 zoals: Translocator, Shock Rifle, MiniGun, Flak Cannon, RocketLauncher, Link Gun a.k.a puls rifle (alleen ander naampje), Bio Rifle en The Redeemer zijn toch allemaal hetzelfde alleen in een ander jasje. en er zijn een stuk of 2 nieuwe bijgekomen geloof ik. ik vind dat ze bij een nieuw spel een totaal nieuw arsenaal aan wapens moeten geven :| En ik vond hem grafisch ook nie mooier maar dat kan aan m'n Pc liggen :eek: |:- :p

12. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jah maar zo zeg ik toch zijn ze anders.. de Flak Cannon is niet meer zo krachtig als in UT... de sniper rifle.. is nu dat electrisch vage ding geworden.. die kan je niet meer achter elkaar vuren je moet tijdje wachten tot je weer kan schieten.. en door die straal weten ze nu waar je zit.. dus verstoppen zit er niet meer bij... RocketLauncher ook minder krachtig.. en optie om 6 rockets tegelijk af te vuren is er ook niet meer... en ga zo maar door

13. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UT owned UT2k3 PUNT!

waarom?
    Betere gameplay

14. Tezzla

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik er nog geen één gelezen die zegt dat UT2k3 beter is dan UT :mad:. Dan verklaar ik dit spel tot regelrechte flop (H)

(waarom heb ik geen poll gemaakt? ¬_¬)

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omdat jij die niet kan maken :p

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    * schrikt * Tezzla op XBW! :eek:

Ik ben ook verslaafd geweest aan Unreal Tournament, die sniper was zeker cool! Daarna Tactical Ops, ook erg verslavend. UT2k3 heb ik ook gespeeld, bombing run is wel cool, maar verder weinig leuke toevoegingen. Ik speel zoiezo laatste tijd geen PC games meer. Live en XBW zijn tijdrovend... :cool:

17. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tactical Ops?

I LOVE YOU :eek:

zeer goede mod ;)

18. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    dat wordt een forumhug

19. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    dat wordt een forumhug:+

en een dubbelpost:mad:

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Als je UT goed vond moet je gewoon UT2k3 halen. Ik was ook niet echt onder de indruk van die demo, maar het volledige spel is op alle punten beter dan UT (zeker ook grafisch). Gameplay is niet veel verandert, maar er zijn wel veel kleine veranderingen aangebracht die het spel beter maken. De wapens zijn bijvoorbeeld veel beter op elkaar afgestemd.

UT 2k3 is beter dan UC en UT ...gewoon kopen dus

Deel Deze Pagina