Een vriend van mij wil zijn GC (met 7 spellen) ruilen tegen mijn PS2 (met 8 spellen). Zou dit een goede keuze zijn of zou ik beter mijn PS2 houden? Mijn Xbox blijft natuurlijk nummer 1 want dat is een klasse apart
doen, ps2 games lijken veel op xbox games, dus kan je beter de soort nintendo games hebben die niet op de andere komen(hoe ik niet van) dan heb je zo'n beetje van alles wat
ik zou het zeker niet doen. Naar mijn mening zuigt de gamecube echt hard. ps2 is dan nog altijd beter.
gewoon doen, ps2 is al redelijk verouderd dus gaat niet meer zolang mee. als ik jou was zal ik hem inruilen.
ja nemen die Cube .. als je de xbox al hebt, wat let je? Weinig games voor PS2 echt exclusief .... N komt altijd met originele games .... DOEN DUS ... mzzl Munch and Abe
Het is juist die andere gozer die zich af moet vragen of dit een eerlijke ruil is.... Welke nintendo games zijn het btw?
Ik heb mijn PS2 geruild tegen zijn GC Deze spellen heb ik erbij gekregen: - Star Wars Rogue Leader - Sonic Adventure 2 Battle - Bloody Roar Primal Fury - NBA Courtside 2002 - NHL Hitz 2002 - Wave Race Blue Storm - Super Smash Bros. Melee
man voor alleen smash bro, starwars, wave race en sonic had ik het al gedaan...je moet hem toch eff vragen waarom die het wou doen..want hij is echt gek
SSBM is indedaad MINDER leuk zonder vrienden. Maar ook als je geen vrienden hebt is de game nog wel aardig hoor. En je moet zeggen Ssbm VIND ik niet eens leuk, want nu lijkt het net of het een feit is.
Ik had het ook gedaan, Nintendo heeft vaak erg leuke en exclusive titels, zoals Mario, Zelda, Donkey Kong. Bovendien is hij weer een stuk moderner. Goede zet!
yep goede keus hi, maar smash vind ik zelf ook niet zo veel aan heb hem laatst een paar uurtjes met mn neefjes gespeeld. doe mij maar liever doa3