1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

V3 "nu al" tijd voor vernieuwing?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door McRed, 14 jun 2004.

  1. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb jij ze geteld? Dat was in het begin zo, want mensen houden niet van plotse veranderingen, ik vond het ook raar maar ik ben er rap aangewoon geraakt...

    Dat hangt toch gewoon af van de tekst zelf?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  2. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wend van zelf, ik vind hem nu wel oke. Het is gewoon wennen. Net als Windows 2000 en Xp, eerst vondt ik die xp ook k*t maar nu zie ik de plus punten ervan in!
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou te zeiken allemaal, ik vind xboxworld 10x mooier geworden na de update, en wat nou onoverzichtelijk, alles is makkelijk te vinden dus so what\

    greetz me
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had eerst gezegd: Afschuwelijk. Nu zeg ik goed. Uiteraard, het kan beter, maar het leest momenteel prima. Alleen haal alsjeblieft die afschuwelijke Driv3r banner aan de rechterkant weg, nu kan ik mn schermpje niet lekker geminimaliseerd laten zoals ik fijn vind :p
     
  5. VinZ

    VinZ Guest

    Ik vind dat jullie niet zo moeten zeiken. Je haalt hier iedere dag veel info vandaan. Ik haal ook veel info en updates van bijvoorbeeld microsoft.com en die site vind ik echt lelijk, maar daar ga ik toch ook niet over klagen bij Bill??? Er is gekozen voor een bepaalde lay-out en daar is heel veel tijd en moeite in gestoken. Dat gooi je niet zomaar weer om. De ene helft vind em goed, de andere helft niet. Tja, dat zal je altijd houden. Je kan niet iets maken wat iedereen geweldig vindt. Live with it.

    Just my 2 cents ;)
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    Ik vind het zelf allemaal wel meevallen, vind het niet echt een goede vooruitgang op V2 hoor maar om nou metteen weer alles om te gooien vind ik zelf een beetje ver gaan, alleen het review systeem vind ik wel slecht geworden (geef gewoon punten van 1 t/m 10, is véél duidelijker)
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen, Jorrit heeft hard gewerkt en het is er ged uitgekomen allemaal. Alleen mogen de specials wel wat minder. Gewoon lekker groen houden die frontpage. Goed herkenbaar namelijk.
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wit heerst. Ik snap niet dat mensen zich kunnen storen aan teveel wit of zwevende dingen. IK kan echt niet tegen een donkere site met teveel poespas maarja. Ik vind gamespot dan ook een gruwelijk lelijke site. XBW vind ik lekker licht. De Breakdown skin heeft wel erg veel wit, maarja in normale mode vind ik het totaal niet storend.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag mij af of de artikelen in de mainpage ooit nog goed zichtbaar worden op een net IE browser. En dat is toch wel een nadeel voor de mensen die met linux werken :)
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een idee om nieuwe mensen te zoeken voor de layout of de reviews/previes/etc?
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De poll stond op de site gelijk met de launch van V3, hierdoor kwamen er veel impulsieve stemmen, zonder dat ze de tijd namen om goed te kijken, of te wennen aan V3, want daarna heb ik veel reacties gezien over.. nu ben ik er aan gewend en vind ik V3 eigenlijk wel stuk beter! Dus misschien is een nieuwe poll handig.
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Geen gek plan Shriko. :)
     
  13. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ikzelf test de pagina's altijd oppervlakkig in Mozilla (v1.6). Mochten er problemen zijn in mozilla, dan is dat een bug en dan kun je mij daarvan gewoon op de hoogte stellen, zoals bij iedere bug.
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Dat is zo maar het is ook zo dat door de hype vooraf mensen Geweldig! gingen stemmen. Volgens mij moet je blijven vernieuwen om iedereen blij te maken. Ik vond V2 mooi en ik vind V3 mooi.

    Gelukkig gaat het niet om de looks maar om de mensen hier en daar is niks aan veranderd. En dat kan je in positieve en in negatieve zin zetten.
     
  15. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja ik ben ook niet zo fan van de V3 layout. Maar 't is ook niet dat ik nu alles vind 'sucken' ofzo. Ik had me alleen echt iets fantastisch vernieuwends enzo voorgesteld en dat is het voor mij dus niet geworden en voor een hoop anderen blijkbaar ook niet. Maar zo vreselijk is het ook weer niet, al had van mij V2 nu net zo goed kunnen blijven.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat snap ik ook wel. Maar het is toch zo dat er een nieuwere versie word gebruikt? Het is toch ook zo dat het forum deel uit maakt van V3 (waar deze thread wel over gaat)?

    Volgens mij gaat het het een aardig groot deel van de bezoekers van de site om het forum (voor nieuws kan je beter naar andere sites en fora gaan, het is gewoon zo). Als er gevraagd word of je blij bent met V3, dan neem ik aan dat ook het forum word bedoelt (dat doen nog een redelijke zooi was, en de helft wist niet dat er een tijdelijke template werd gebruikt).

    Zelfs ik heb toen gestemd dat ik V3 vond tegenvallen, nu ik er aan gewend ben en het forum er ook weer redelijk uitziet (en niet te vergeten, de nieuwe functies) ben ik er op z'n minst gezegd tevreden over hoor. Ik weet zeker dat er meer mensen nu anders over denken tov een paar weken geleden.

    Je kan niet iedereen tevreden stellen en het boven genoemde en het feit dat V3 in het begin wat teleurstellend was (omdat hij zo vreselijk werd gehyped) heeft vast en zeker negatieve invloed gehad op uitslag.

    Maar ik vind het best hoor, gaan jullie maar werken aan V4. Tegen de tijd dat die er aan komt zijn we toch al weer een hele tijd verder..
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het enige wat van mij verandert mag worden zijn de reviews. Ik kan met die uitspraken als "Goed, voldoende, uitstekend" nou niet echt een goed beeld vormen. Ik vond punten veel makkelijker om te vergelijken.
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    :{ Niet om op te scheppen maar wij hebben in 90% van de gevallen iets als een van de eerste of als eerst. IMHO is XBW dan ook de beste nieuwssite maarja. We posten géén geruchten en géén roddels dus daarvoor moet je wel ergens anders heen. En om ff een voorbeeld te noemen:

    We hadden als eerste Mechassault 2 screenshots, daarna óók ook als eerste de nieuwe naam van Mechassault en de eerste ingame shots
    We hadden 3 maanden als enige Bloodrayne 2 screenshots die later af werden geschilderd als geleaked.
    We waren als eerste bij Forza Motorsport.
    Ook de enige die doorhad dat Worms Fort Wars Live had.

    En zo kan ik nog wel doorgaan. Ik kom zelf nooit op andere sites, mainly omdat alles toch oud is en wij het al hebben. Klink ego, is de waarheid :) Gamespot meld bijvoorbeeld gister dat worms live gaat hahaha :)
     
  19. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou stoer hoor Hordo +) *een mod die offtopic gaat owhowh!* :p
     

Deel Deze Pagina