When it's done. En voor Rick12, de mods weten zelf niet eens hoe XBW 3.0 uitziet, dat is alleen voorbehouden aan de crew
Ik had gisternacht een visioen over versie drie Het stond zo rechts onderin de hoek in het forum V3.00 en ik begon me in mijn droom gewoon spontaan af te trekken. gewoon omdat het er zo mooi uit zag! Ik weet natuurlijk niet of het er echt zo mooi uitziet! Laten we hopen van wel!
Dit sort info zitten we nu echt op te wachten...ik hoop maar dat je geen mensen nachtmerries heb bezorgt hiermee.... Maaruh....neem nu gewoon de rode pil en je zal zien dat V3 nooit komt *w00t* valt weer mee...had een dubbelpost verwacht....the forum was down...again
Heej Mirik ! Je bent weer terug zie ik. En hoe was ie op de E3 ?? Doe je eigelijk nog een verslagje ofzo ? Ik ben benieuwd ! Sorry voor deze offtopic reactie maar deze thread gaat toch al nergens over vandaar...
ooh okoe nu weet ik het.. dude you're gettin offtopic het is dus nog niet duidelijk ik hoop dat hij idd geval snel komt..
welke versie is dit dan eigenlijk? van mij moet 3.0 niet snel komen hoor, liever binnen een half jaar zonder bugs dan morgen vol met bugs
.... eehemm*) Misschien een beeje offtopic, maar toch terzake doende dunkt me. Ik ben niet lang lid van dit forum, maar in de huidige versie valt me al op dat bij een pm'tje versturen de standaard keuze is om geen reply naar mijn 'verzonden'-box te zenden. Nu is dit geen probleem en kan je dit veld alsnog aanvinken, maar ik druk nogal snel op de zend knop als ik denk dat mijn grammatica ieg een beetje verzorgd is, en baal ik er achteraf soms van dat ik m'n pm of reply niet gesaved heb (bv bij een handeltje. Toch handig als je je antwoord ooit eens kan printen, niet?). Kan dit nu al aangepast worden, of desnoods in de volgende release? BVD, Cole
Omdat er veel mensen gingen klagen dat hun pm box vol zaten, en dus niet wisten dat er ook nog een map "verzonden berichten" bestond... hebben ze toen besloten om standard de verzonden berichten niet meer op te slaan... tenzij je het zelf aan klikt!
'k zie 't pm , pm , pm , pm Veel gepraat over pm'tjes. Maar in de faq staat weinig tot niks inhoudelijks vermeld. Toch denk ik dat de standaard wereldwijd is dat je zaken bewaard en actief beheer uitoefend. ... Of je zegt dit in je faq (zie) 25 x is max MVG, Cole
Als je denkt dat je wel eens wat grammatica foutjes maakt waarom lees je dan niet de nog-niet-verzonden PM nog eens ff over