V8 Super Cars Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 15 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    V8 Super Cars Race Driver 2, (V8 Super Cars Australians 2),TOCA Race Driver 2,DTM Race Driver 2....... allemaal dezelfde game onder een andere titel uitgebracht. Ik had enkele weken geleden al een pre-copy ontvangen van toen nog DTM Race Driver 2, maar vandaag heb ik de final europese versie van V8 Super Cars Race Driver 2 binnen gekregen ..... had de afgelopen weken al veel gespeelt maar nu ik echt de final versie aan het spelen ben, is het allemaal nog net iets gelikter qua uitvoering (vooral grafische kleine veranderingen/bugs) maar de gameplay van deze game is ontzettend goed gewoon, de physics van alle verschillende auto's zijn simpelweg verbazingwekkend goed..... prima handeling in de bochten.... bij de een strak bij de ander lekker los..... en ook grafisch gebied mag je bij dit spel gewoon niet klagen, super scherpe,strakke textures flitsen supersnel voorbij. Moet welis waar even opnieuw beginnen in de championship mode maar dat heb ik er wel voor over ...... "het verhaal" met alle super realistische cutscenes, speelt een grote en interessante rol gedurende de game..... verder kun je op xbox-live spelen tegen elkaar spelen, maar je kan natuurlijk ook met je vrienden thuis op 1 xbox spelen...... om af te sluiten...... na veel ongeloof van sommige mensen ..... een advies, ren naar de winkel en koop deze TOP game !! :eek:
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja leuk allemaal.

    Mag jij is vertellen hoe je dit spel nu al kan kopen als het nog niet is uitgekomen?!!! :{
     
  3. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    we krijgen niet weer die shit van gister he?
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom mag hij dat vertellen MasterChief007 :mad: :mad: :mad:

    Lijkt me wel een vette game, maar heb PGR 2 nog lang niet uitgespeeld dus 8)
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    het is een pre-copy (houd dat niet in dat het de versie is zoals hij er nu uitziet?)
     
  6. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    welke versie moet ik gaan kopen,

    want DTM2 racer komt pas de 23ste april toch ?!?

    of is die er nu al dan ?

    snap er niets meer van,
    beetje raar allemaal.
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    lijkt me een vet spel maar wacht nog ff, gaat financiel niet echt goedkomen anders, eerst ff Ninja Gaiden halen, maar deze zal ik zeker niet vergeten
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    V8 supercars = DTM Race driver zeg maar. Aangezien we daar al een tijdje over babbelen, denk ik dat het handiger is daar door te gaan.

    DTM Race Driver 2

    nb Eind april moet de game in de winkel liggen. Op sommige sites kan je al een review vinden.

    dicht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina