Dat is om een vastgelopen tray van de dvdspeler eruit te halen. Dit doe je door een omgebogen paperclip erin te drukken en voila, je schijf komt eruit. Tuxic
staat in het boekje van de XBOX! is om de dvd-drive open te krijgen wanneer die niet op de normale manier open wil
haaaa haaa binnen pret hier .. is mij the hell NOOIT opgevallen man .,. lachuh leer ik toch nog eens wat lolz . paperclipje pakken en testen op mijn PC
Ik had hem ook nog nooit gezien. Ik heb trouwens nog 4 vage gaten, die zijn nog genummerd ook, zitten allemaal aan de voorkant.
Dat heet de LCC Leprechaun Controller Connector..........evt. aansluiting voor de aankomende Kabouter controller
Bwahahahhahahhaa, mafketels! Maarreh...euh...wist ik niet. Enneh...waar zit ie nou bij jullie? Rechts of links?
bij mij RECHTS ONDER de dvd drive .. niet direct eronder , maar schuin rechtonder/naast . ----DVD DRIVE ----- . <---- punt !
Rechts onder de lade, links van je ejectknop...ik snap al wat er fout ging. Ik wou al gaan vragen of sommige mensen hun dvdlade rechts hadden.
Het = wel opgelost ERNIE de topic ging erover waar het gaatje voor was niet waar hij zat!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh Bert!!!!!!!!! Maar dat wist ik ook wel, lange tenen, ik had alleen ook wat gevraagd!!!!!!!! Grapje, weejjewel!!!!!!!!!!! *Vraagt zich af waarom mensen altijd zo moeten schreeuwen...
Bij mij zit ie rechtsboven de tweede controller-poort. Is me btw nog nooit opgevallen. Wat een ontdekking. Gelijk ff uitgeprobeerd, het werkt wel, bij mn xbox en dvd-drive in mn pc. Maar ik kan geen gaatje vinden bij mn brander:{