Vaag geluid uit de XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dyna_10, 4 nov 2002.

1. dyna_10

dyna_10 Guest

Ik had vandaag fifa 2003 gehaald nieuw in de winkel naar een paar uurtjes spelen, hoorde ik opeens een vage geluid een soort getik... Dus ik me xbox uit doen cdtje eruit en ik zag allemaal van die vage circkels om die cd dus ik vraag me af hoort dat zo ? hebben jullie dat ook? en wat the hell moet ik doen :eek: ........

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hier ook last van bij andere spellen? Zoniet dan kan het zijn dat jouw exemplaar van Fifa niet mooi rond is geslepen en daardoor steeds als hij draait de rand van je lade raakt. Dat veroorzaakt dan het getik en de krasjes. Je kunt hiermee naar de winkel teruggaan en hopen dat ze je een nieuwe vergoeden.....dit kan ik je echter niet verzekeren. Succes :)

3. dyna_10

dyna_10 Guest

ik heb nu nog alleen maar fifa2003 ik had hem gehaald bij gcshop.nl ik kan hem daar tog niet ruilen?

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe xbox dus? Dan is de kans groter dat je een van de beroemde krassenmakers hebt, in dit geval kun je beter even met Microsoft NL bellen. Ze vragen je dan waarschijnlijk je xbox naar hun op te sturen voor reparatie. Het schijnt dat de service erg goed is. Ik heb er geen ervaring mee maar sommige mede-forumleden hebben er wel ervaring mee. Anders moet je even zoeken naar 'krassen' met de search optie. Dat levert wel resultaten op die jij ook kan gebruiken.

5. dyna_10

dyna_10 Guest

o oke zal ik doen maar ik heb deze xbox gehaald toen die dvd kit erbij zat is dat dan ook die versie die rot krassjes maakt....?

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet perse, maar er waren een paar xboxen die dat doen. Maar dan moet je wel erg pech hebben als je die net hebt

7. dyna_10

dyna_10 Guest

heeft iemand die nummer naar waar ik moet bellen dan voor zo'n vage doos en iets.. Maar krijg ik wel ook een niuewe FIFA2003 want door die gekras ziet me fifa er niet meer uit?

8. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Staat in je handleiding, maar... omdat ik zo aardig ben:D hier komtie: 0800 023 3894

9. dyna_10

dyna_10 Guest

thnx had jij dan ook last van dat gekras..

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2002
  10. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb wel een paar krasjes erop zitten, maar das mijn eigen schuld. Maar nog nooit last gehad van krasjes dankzij mijn Xbox

11. dyna_10

dyna_10 Guest

Ik zit even naar die FIFA2003 cd te kijken en wat me opvalt aan de randjes is dat et beetje rafevilg beetje zwart en op sommige plaats ook weer niet..... ook staat er op me achterkant een soort vaage half rondje in de grijze gedeelte waar je vinger in moet doen omvast te houden..

12. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zien die krassen eruit? als ze hyelemaal rondom in rondjes gaan hoort dit.
    Dat is gewoon de cd opbouw, en de zijkanten van de cd zien er ook niet altijd hetzelfde uit.
    Het zou toch lullig zijn als je je xbox kwijt bent voor niets.
    Ik zou eerst een andere game proberen of demo cd.

13. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon de harddisk die je hoort? Ik heb namelijk ook FIFA 2003 en tijdens het spelen hoor je inderdaad de harddisk constant swappen (vrij irritant), maar dat heeft dus niks met de dvdspeler te maken. Misschien zaten die krasjes er al.

14. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als de krassen wel rond lopen maar niet bij de cd horen kan het zijn dat er iets van zand in zit en dat dat dus langs cd gaat en aangezien die ronddraaid krijg je ronde krasjes.

15. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het geluid uit heb staan tijdens het spelen van Fifa2003 wordt ik helemaal gek, het lijkt wel of er een Iranese vrijheidsstrijder in mijn woonkamer staat te schieten :p, je hoord inderdaad de harddisk, maar als ik het spel op pauze zet hoor je geen getik meer, maar is inderdaad zeer irritant

16. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al voor de 2e keer mijn Fifa 2003 CD geruild en krijg steeds na en paar wedstrijden een zwart scherm met de tekst dat mijn CD beschadigd is!!!!!!

Ik heb dit met geen 1 andere game!!!1

En die takke herrie is zwaar K inderdaad

17. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is vrij irritant, heb ik ook

Heb ik ook 1 keer gehad met FIFA 2003. Toen ik de demos ging bekijken. Daarna niet meer gehad

18. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Waardelooze EA, zullen ze ooit nog een qualiteits product uitbrengen?

19. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt ook wel mee, dit is echt een goede game van ze hoor, die foutmelding kan gebeuren.

20. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die foutmelding kan voorkomen vink best raar!!!!

Ik ben nu al m'n derde cd toe omdat ik er ziek van word dat ie er steeds mee kapt!!! Dus dit is me 3e cd sinds vrijdag!! Bij FRS doen ze er niet moeilijk over (tot nu toe) volgende keer moet ik ff met importeur gaan bellen!!

Deel Deze Pagina