Vaag monitor probleem.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sindagon, 23 jan 2005.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Sinds een dag of 3 word mijn monitor iederekeer heel onscherp.
    Ik heb een Iiyama vision master Pro 411 17" monitor.

Ik snap der niks van, iemand een id wat der mis ken zijn.

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er boxen naast staan van je radio ofzo, ik heb zo mn monitor vern*ukt, hij word ook telkens onscherp, dit komt doordat boxen en monitoren allebei magnetische velden uitzenden, als daar geen bescherming bij zit verstoren die velden elkaar.

3. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dit wist ik al. Mijn boxen staan daarom ook met een redelijke afstand van mijn monitor. Denk niet dat die kwaad doen. iig bedankt.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de monitor onlangs verplaatst?

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    nee, zo staat hij al een jaar of 3.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Controleer de stekkertjes, 4 van de 5 keer helpt dat :)

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de "Degauss" functie al geprobeerd? Staat ergens in het menu'tje van de monitor. Controleer zoals Volkoren al zei even de stekkertjes :D.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Kan ook zijn dat je monitor dood aan het gaan is

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn monitor heeft dat ook, die is inmiddels zo wazig als 't maar kan. Geprobeert te repareren, maar lukte niet. Is gewoon aan zijn einde, de mijne, snif...

Wel goed nog voor films kijken etc.

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn beeldscherm loopt ook tegen zijn einde aan, ik heb die degauss functie nog ff geprobeerd (toch bedankt arjan) maar het mocht niet meer baten, tenzij het even duurt voordat het weerr goed werkt ?

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Degauss werkt niet op een kapotte monitor, dat is om statische electriciteit af te voeren, dat krijg je als je je monitor te dicht bij je boxen hebt. Dan kan je met degauss die lijntjes etc. weghalen. Maar als hij echt onscherp is en blijft, dan is hij gewoon kapot.

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij wisselt heel erg af tussen scherp en onscherp is dit dan wel hetzelfde probleem ?

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    De mijne wordt scherp als ik een film aanzet met veel donkere kleuren voor een paar uur. Daarna wordt hij weer langzaam onscherp. Geen echte verklasing, maar is gewoon kapot die van mij.

Geen idee over de jouwne, denk dat er meerdere probleemn kunnen zijn met de symptomen lijkt me...

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    idd, die van mij wisseld het ook af. De ene keer is die weer scherp en dan zie je hem weer langszaam weg trekken.

Mijn pa zegt dit ook ooit eens gehad te hebben, maar weet de oplossing niet meer |:-

[Edit] Het valt trouwens ook op dat ie alleen in het midden onscherp word. rondom langs de rond is die nog zo scherp als dat hij moet zijn. Alleen een cirkel in het midden is erg onscherp af en toe.

Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is hij juist onscherp als ik games speel op een lagere of hogere resolutie dan 1024. Heel vreemd is dat, dus ik ben als het ware genoodzaakt om te spelen met goede graphics ^^

Deel Deze Pagina