Vaag MS mailtje...!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rinus, 8 jul 2002.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mods en Admins, als dit de verkeerde plek is, sorry ik wist niet waar hij anders moest!

Ik opende vandaag mijn mailbox en las het volgende:

Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

To date, we have not received your application for a Reward Pack.

Please contact us on the free phone number listed quoting reference number ********** and we will be able to complete the necessary details on the phone and process the order for you right away.

Apologies for any inconvenience caused.

Happy Gaming!

Regards,

The Xbox Team

Denmark: 1 800 509 186
    Finland: 0800 1 19424
    Greece: 00800 44 12 8732
    Ireland: 1 800 509 186
    Netherlands: 0800 023 3894
    Norway: 800 141 74
    Portugal: 800 141 74
    Sweden: 020 79 11 33
    UK: 0800 587 1102

Vreemd, ik heb mijn Xbox sinds 28 mei en ik heb hem via internet geregistreerd!
    Laatst alleen ff een mailtje gestuurd om te vragen waar mijn online Xbox registratie was gebleven!
    Zal denk ik dan toch maar een rewardpack aanvragen
    :confused:

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon proberen!

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? ik gun het je.

4. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Thanx:D , ik vind het wel vaag, het mailtje is van 5 Juli terwijl je de aanvraag tot 1 Juli kon insturen.

Zijn er nog meer mensen die zo`n mailtje hebben gehad?

Laatst bewerkt: 9 jul 2002
  5. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeps kreeg het identieke mailtje (met waarschijnlijk een ander referentienummer) ook van de week binnen...

Heb mijn XBOX pas sinds juni... :) Maar ook bij mij ging het om een mislukte registratie op XBOX.com... raar maar waar...

Heb dus inderdaad gister maar even met XBOX Customer Care aan de lijn gehangen... en inderdaad mijn Reward PAck verlanglijstje doorgegeven met de mededeling dat ik reeds in juni het form had ingestuurd maar nog niks had gehoord...

Maakte natuurlijk wel een foutje in mijn spelkeuze (koos eentje die je niet kon kiezen... :D ), maar de helpdeskdame hielp me gewoon verder en assisteerde mij een andere te nemen...

Ze gaf de mededeling dat ze nu gingen uitzoeken hoe en wat er was mis gegaan, maar dit was een typisch gevalletje NIET-GESCHOTEN-ALTIJD-MIS dus zelfs als mijn aanvraag nu niet gehonoreerd wordt (wat er wel inzit als ze mijn serienummer checken en uiteindelijk geen factuur boven water krijgen... ;) ) is er geen man overboord...

En lukt het wel dan heb ik twee gratis games en een extra controller...

Het valt te proberen right?

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Het is daar bij M$ dus echt een slagveld. Je zou bijna medelijden met ze krijgen. BIJNA....

7. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Heb net gebeld, en ze verontschuldigden zich gelijk.
    Adresgegevens gecontroleerd en binnen 7 tot 10 dagen zou ik hem hebben:confused:

Wat willen ze van me:D

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een net iets anders mailtje gehad.

Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

We'd like to confirm that we have received your Reward Pack Loyalty Offer but have a question or two about it, and this is why it has taken longer than it should have to get to you.

Please contact us on one of the free phone numbers below quoting reference number ******** and we make sure that we have all the necessary details to complete your order.

Thanks for your patience in this matter.

Happy Gaming!

9. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had nog helemaal niks opgestuurd, MS vind mij denk ik onmisbaar voor het Xbox geheel, en daarom krijg ik 2 spellen in de schoot geworpen:D

10. XXXiphos

XXXiphos New Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL @ Rinus...

Hmm

Halolover... ik zal binnenkort datzelfde mailtje dan wel krijgen waarin ze mij dan vragen waarom ik een reward pack bestel terwijl ik mijn xbox veel later gekocht heb... :)

Blijkbaar checken ze wel het een of ander... jammer... Nou ja misschien heb ik geluk.... we zien wel...

11. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mailtje had ik een paar dagen terug ook. Ik dus bellen, hebben ze helemaal geen vragen. :confused:

Het was een bevestiging zeiden ze.. Ik krijg hem nu binnen 10 dagen (zeiden ze 2 weken terug ook al).

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dat ding 2 weken geleden opgestuurd, nog helemaal nix gehoord... Wel irritant want mischien is heel die envelop wel nooit aangekomen (kans is heel erg klein maar toch...). Maar ik hoor al van meerdere dat ze heel erg sloom zijn dus ik hou de hoop erin.

Ow ja, ik heb absoluut geen zin om die helpdesk op te bellen met hun gebrekkige engels (dus als iemand ff voor mij wil bellen :{ )

OW ja, ik heb ook al sinds 3 maanden geregistreerd op xbox.com maar ik heb niet zo'n mailtje ontvangen..... :confused:

Laatst bewerkt: 9 jul 2002

Deel Deze Pagina