Ik heb dit ook al een keer gepost toen de Xbox net gelanceert was, maar toen kon niemand me helpen... Het zit dus zo: Ik krijg witte spikkels op m'n TV als ik op m'n Xbox speel. Het lijkt een beetje op dat sneeuw wat je krijgt als je kabelTV niet meer goed werkt enzo. Ik heb het geprobeert met verschillende kabels op verschillende TV's maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand anders hier die er ook last van heeft? En zou ik nu contact met Microsoft opnemen over dit probleem en een nieuwe Xbox vragen ofzo? Hmmmmmm....... help!
Gebruik je direct SCART op je TV? Of gebruik je zo'n attena convertor? Anyways, ik had het ook, maar dat had met het uitgangssignaal te maken van Casema Digitale TV en dat deze in fase was met het uitgangssignaal van mijn videorecorder ofzo en dus elkaar stoorden. Video weggedaan, Casema Digitale Televisie opgezegd, nieuwe TV gekocht, tada probleem weg Anyways, success ermee, probeer eens van iemand een Advanced SCART te lenen en deze direct op een RGB SCART in van een TV aan te sluiten, als ie dan sneeuwt op meerdere TV's weet je zeker dat het aan de XBOX ligt.
Mja, ik heb het dus op meerdere TV's geprobeerd (zowel 100Hz als 60Hz) met zowel de Advanced SCART cable als de gewone tulp-stekkertjes..... Probleem blijft zich voordoen. En ik heb het inderdaad ook met alle games. Toch maar Microsoft Benelux bellen dan, maandag..........