Net wil ik zoals gewoonlijk Ghost Recon op Xbox Live spelen, begint de game, kan ik me amper bewegen. Ik sta normaal rechtop maar heb de snelheid van iemand die kruipt. Als ik buk ga ik nog langzamer en kruip ik dan kom ik helemaal niet meer vooruit. Verder heb ik nog als ik de linker thumbstick naar links/rechts of ingedrukt hou hij de map laat zien (wat normaal bij de linkertrigger moet zijn). De controls staan wel gewoon standaard zoals normaal. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik dus helemaal gek Moto GP gaan spelen, begint net een race op Brno, is 'ie Cell Shaded . Precies zoals Jet Set Radio Future :X. Heeft iemand hier een verklaring voor? Voor de rest zijn de andere races/tracks wel normaal, maar wat was er hier in Gods naam aan de hand?
Bij Ghost Recon weet ik het niet. Bij MGP hebben ze unlockables aanstaan, staat ook toevallig cell shaded tussen. das best wel baut.
Nou en ze hebben nog andere modussen: cartoon like en ook zelf de geluiden...ipv motorgeluiden hoor je letterlijk iemand broeeeeeeem ahuuuuuuuuuuuum broooooeeem broem breoem ahuemmmmmmmmmmmm ieeeeeeeeeeeeee bij je racen, daar wordt je echt gestoord van Wat me helmaal liet doordraaien waren 2 mogelijkheden daarnaast een modus die pop video heet: het lijkt dan net of je xtc hebt ingeslikt, je wordt er HELEMAAL gestoord van, maar is wel zeke rde moeiete waar om het te ondergaan. Daarnaast heb je en wired modus en dan zien zie je alleen maar lijnen: ongerenderde wereld....a la Tron....man....woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Bij UC kan je de spel snelheid instellen als server....pas geleden een potje op iets van 20% ofzo (voor mn gevoel iig) gespeelt..... *w00t* HEADSHOT echo-de door de kamer
w00t, Heb op advies van iemand een andere Controller gebruikt, nu gaat het weer normaal . @Nicotjeh, dat probeer ik wel als dit probleem nog een keer bij mij voorkomt . Iedereen bedankt voor z'n hulp , er kan nu een slotje op denk ik .