[XOne] Vaak error PGR2

Discussie in 'Games' gestart door NimroD, 10 aug 2004.

1. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Ik heb heel vaak deze error bij PGR2 : The game session is no longer available. Press A to continue.

Maar als ik dan weer met optimatch ga zoeken (ook zo dom gedaan, als je een room leaved of deze error krijgt, ga je niet meteen anar de server list, maar eerst kan je weer opnieuw zoeken met Optimatch, ben ik de enige bij wie dit gebeurd ? ) dan zie ik dezelfde game er nog gewoon staan, en is hij dus sloeg die foutmelding dus nergens op.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen ? Staan men instellingen verkeerd ofzo ?
    Want het is heel irritant, als je eindelijk een lekker volle room met Long Beach heb gevonden, dat ik dan steeds dit krijg.

Met vriendelijke groet,
    Milan Hey

2. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook wel eens bij verschillende spellen maar alleen als ik wireless game. De verbinding valt dan even (enkele seconden) weg en je wordt eruit geknikkerd. Misschien is het bij jou hetzelfde.

Ben je vaak met de xbox en de pc tegelijk online? maw, kan het zijn dat je router / modem het te druk heeft met andere dingen zodat, als je een ping krijgt van de pgr server je pas na een tijdje een reactie geeft? Dit kan dan gezien worden als:Hij is er niet meer, afsluiten die hap. Zodra je router / modem dan weer reageert op de pgr server ben je er al uitgegooid en geeft pgr aan dat de sessie niet langer beschikbaar is.

misschien op te lossen door de juiste poorten te forwarden (voor de juiste poorten zie signature Pejannl)

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  3. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oow oke, jah meestal als ik xbox, heb ik me pc ook aanstaan, en die staat meestal wel in verbinding met internet ja.

Maar hjet gebeurd me dus alleen als ik een game join, als ik er eenmaal inzit, dan blijf ik er ook inzitten en word er dan niet uitgeknikkert.

4. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een router hebt en iemand anders in de room die je wilt joinen zit ook Live via een router (ofzoiets, er zullen wel meerdere factoren dan enkel een router een rol spelen), dan kunnen er al eens makkelijk problemen optreden zoals je nu hebt. Zo kon ik bv. onmogelijk met Moskrof in één en dezelfde lobby zitten wanneer ik bij m'n vriendin Live ging.

5. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies zelfde probleem dit is met Chello, e-tech wireless router.

6. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een Belkin gekocht 54mbit ding en ik kan meteen alle servers joinen zonder gezeik. Ik had wel ff problemen met het vinden van het mac adres maar ja nu is alles koek en ei. Probeer iig poorten te openen moet goed werken.

Deel Deze Pagina