[XOne] vage beta test mail?

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 14 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg eh... ben ik de enige die deze vage mail kreeg?

Hier de inhoud:

We have not received your signed Beta Agreement or credit card information. These documents are required in order for you to participate in the Xbox Live beta program. If we do not receive your signed documents by January 15th 2003, we will remove you from the program and give your place on the Beta to another tester.

If you still wish to be part of the beta program, please urgently fax your documents to: *******ASAP. If however you cannot do this please email as at *******detailing your problem.

We look forward to hearing from you soon

Thank You for your interest in Xbox Live,

ahem dus ik stuur ze een heel net mailtje dat ik nooit een verzoek om die informatie gehad heb en dat als ze me het nog een keer sturen ik ze er graag van voorzie.

krijg ik dit mailtje terug

Dear Sirs,

Thank you for your interest in Xbox Live, We apologise for the email we sent to you in error and for any inconvenience caused. Please be assured that we will contact you in due course to inform you of the progress of your application.

Please do not send any credit card information to us, unless you have received a postal request to send them.

Regards

weird

een missertje van hun kant? is mij iets gestuurt dat ik niet hoor te krijgen of is dit een testje van hun om te zien hoe bereid je bent bevoelige informatie door te faxen?

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hier zijn al 3 andere threads over.... en ook met de oplossingen in,bekijk die even,zoekfunctie.

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Idd,

Kan ik er weer een dicht gooien.
    Wanneer leren mensen eens te zoeken?

Rinus zegt daarop: en hun post te bwewerken zodat niet iedereen desbetreffende amil en faxnummers krijgt, heb ik maar gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina