Ik weet niet of hier al een thread over is geweest maar je kan rare dingen doen met je xbox. Door middel van een toetsencombinatie kan je maffe dingen uithalen. Zoals als je muziek luisterd kan je een hele kleuren party op je beeld krijgen, Dit doe je doormiddel van Y en dan X. Hiermee haal je dan het schermpje na voren die naast je muzike lijst afspeeld. Je kan dit ook doen in het hoofdmenu, druk op Y en dan X en je ziet dat het hele menu ding heen en weer gaat, je kan dit ongedaan maken door op Y en dan X tedrukken. :{ k kwam hier gisteren achter, kzat wat op knoppen tedrukken. Kheb ook wellis gehad dat mijn CD lader open bleef staan toen ik mijn xbox uit deed. Mijn xbox stond uit en de lader stond nog open Toen ik hem hierna opstarte ging die eerst vaag weer terug en ging weer open, daarna op grote knop gedrukt en ging wel weer terug maar dit is ook niet noodzakelijk... Hebben jullie ook wellis van deze maffe dingen gehad?...
Dat van die epileptische kleurendisco weet ik al vanaf de launch, de eerste week kwam een maat van mij erachter. Maar dat irritante zwevende scherm heb ik nu al een tijdje en ik wist niet hoe ik dat uit kon zetten, dus bij deze: bedankt . good luck trouwens met de spastische dvd lade van jou
maar welke enorme idioot gaat de handleiding van een console doornemen?? das ongeveer net zo idioot als de handleiding van een auto doorlezen... maar goed de eerste wist ik al wel de 2de zal ik nog wel een keertje proberen
Zat er trouwens een handleiding bij jouw fiets? Ik heb er volgens mij geen handleiding bij gekregen... ik denk niet dat ik met een veilig gevoel ga fietsen nu ik niet de handleiding door heb kunnen nemen... WHAHAHA
ik wist van niks... het enige wat ik weet van die vage dingen als je de troubleshooter doet en als ie klaar is op Y duwen, dan komen er gegevens... ook maar gehoord van de helpdesk
Dat had ik je ook kunnen vertellen ... we zijn achyter de "vage" eigenschappen gekomen toen de nieuwe dashboard kwam (vorig jaar)
nieuwe dashboard??? mijn dashboard is nog hetzelfde als 3 jaar geleden hoor... de enige verandering was 2 jaar geleden toen xbox live uitkwam (de kleuren veranderden een heel klein beetje, naar gelig toe, en er kwam een nieuwe knop voor xbox live). Wat me ook opviel toen ik uiteindelijk zelf xbl heb gekocht afgelopen november (die andere xbl had ik van unreal championship afgehaald) was dat als je nu op de knop xbox live drukt je niet zon mooi intro filmpje meer hebt... vind ik wel jammer die heb ik 2 jaar geleden nog wel een paar keer gekeken alleen maar omdat ik em zo mooi vond ^^
jeb de tsunami update .. toen werden de nieuwe funkties gintroduceerd ... (de screensaver was er al) ...
met screensaver bedoel je toch dat ie na een tijdje naar donker fade? (ja ik kom echt nooit op men dashboard )
Hm mijn xbox heb ik nu 1,5 jaar. Kleurtjes bij muziek krijg ik alleen met X en Y inderdaad. Verder heb ik geen live (dus geen updates toch>?) en lukt dat truukje in het hoofdmenu met X en Y niet
Het leven zit vol met dat soort idiote dingen. Ik vond laatst in mijn kast een paar sokken waarvan er 1 groen was en de ander lichtblauw. En raad eens? Even laten vond ik precies NOG zo'n paar. Is dat maf of niet?
behoorlijk, maar laatst wou mun x-box geen halo 2 slikken. ik dou halo 2 erin ging het laatje maar niet dicht , dacht ik zoo ik heb eigelijk meer zin in second sight douw ik um erin ging die gewoon dicht, VeT WAZIG!!! wel lol (toch ook een beetje eng, mischien was mijn x-box kapot )