1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Voel me burgelijk, ben met een gehuurde camper op stap.
    Wel heel vet
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Cool. Hoop niet dat die gasten naar een voetbalwedstrijd willen, maar zou zomaar kunnen. Afgelopen keren zat ik vooraan bij Barca - Sevilla en laatste keer bij finale nations league in Porto.

    Volgende week he!

    Waar ben je? Lijkt me ook wel vet maar moet wel een beetje luxe hebben.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    France. Luxe ontbreekt redelijk. Met z'n 4en ben je dat al snel kwijt
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mensen nog vakantieplannen dit jaar?

    Ik ga donderdag en vrijdag 2 dagen packraften in de Biesbosch, eens zien of dat bevalt en dan zijn we van plan om volgend jaar een uitdagendere tocht te doen.
    Voor de geïnteresseerden: https://thepackrafttrail.com/nl/prt22-biesbosch

    In September staat er ook nog 4 dagen Berlijn op de planning. Iemand nog must see tips in Berlijn?
     
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het centraal station is een must see, net als de nieuwe metro daar. Holocaust monument is indrukwekkend. Bundestag schijnt dat ook te zijn, maar die heb ik destijds gemist. Die kerk waar van de week een aanslag in de buurt was en een paar jaar geleden op de kerstmarkt daar, ook indrukwekkend. Gedachtekirche heet die geloof ik.

    Brandeburger Tor stelt niets voor, erg overrated imo. De stukken Berlijnse muur die nog overeind staan, net als het museum dat daar aan herinnert zijn het ook prima waard. Elk restaurant wat Schnitzels op het menu heeft. En de Lego winkel, die vlakbij de Gedachtkirche aan de overkant van de straat gevestigd zou moeten zijn. Daar zie je die peperdure Millenium Falcon misschien wel in volle glorie.

    En als je een rustig hotel wilt met schone lucht in de ochtend, dan heb ik Van der Valk Brandeburger voor, die tussen Berlijn en Potsdam zou moeten liggen. Mooi hotel, goed sanitair en lekker eten. Laatste avond leuk contact met het personeel daar. En genieten van het uitzicht, want Berlijn van boven is best indrukwekkend. De flats in het oosten van de stad zijn ook best indrukwekkend. Meer heb ik even niet voor je.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Casa Camper als hotel in Mitte. Perfect qua plek, chille rooftop restaurant waar je gratis wat snacks/drinken kan pakken.

    Verder in Berlijn gewoon lekker rondslenteren, de stad is meer dan alleen oorlogsgeschiedenis.

    Ik ga zo m’n vrouw naar het vliegveld brengen, ze heeft een werkding in Portugal en over 3 dagen vlieg ik ook die kant op voor vakantie.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Thanks voor de hotel tips, maar die hebben we al geboekt:)
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Omboeken dan ;) Maar dan eten bij Cookies Cream. Volledig vegetarisch met een Michelin ster.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    lol dan zit je anderhalf uur met OV van Berlijn. Maar wel goed sanitair. Worth it
     
    Killamonkey, WorkingTitle en Hoosie vinden dit leuk.
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]
     
    Hoosie en Yerewn vinden dit leuk.
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zet hem op de lijst, merci:)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    nu ga ik ook
     
    Killamonkey, Yerewn en Modder-Eter vinden dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Mensen nog recent via Schiphol gevlogen hier? Ik mag er donderdagochtend vroeg (lees: 6:20u) aan geloven. In het ergste geval gaan alleen onze koffers op vakantie en blijven wij thuis.

    Dan maar zonder kleding in mijn nakie twee weken gare games op gamepass spelen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Dan zou ik maar vertrekken
     
    Jorrie, WorkingTitle en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ik zou voor gameplas gaan
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ja. Zonder ruimbagage kan je volgens mij gewoon bij de Gate gaan staan. Maar met ruimbagage kan je die pas 3 uur van te voren droppen.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Geen bagage. Alles daar kopen.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Was er gisteren, tyfus lange rij. Als het kan zou ik kijken of je jezelf business class kan upgraden? Vaak niet zo heel duur tijdens inchecken en dan heb je priority. M’n vrouw was er in 5 min door de beveiliging, zonder rijen. Anders makkelijk 2,5 uur wachten. Ik vlieg donderdagochtend ook! XBW MEET IN DE CROWN LOUNGE
     
    WorkingTitle en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gister was tyfus druk, vanmiddag was het te doen. Kom naar panorama area ik geef daar workshops fotografie aan studenten van ROC.
     

Deel Deze Pagina