1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    mooie aan west is juist de afwisseling tussen natuur(parken) en steden :)
    dus beide
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    eerste helft september Seminyak, 2e helft Ubud (grofweg).
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Was bij ons ook een combinatie van maar dat hield wel in dat wij in Las Vegas en San Francisco wat buiten de stad stonden met de camper en toen taxi/uber hebben genomen
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Hmm ja denk dat het een auto wordt. :)
    Verbaas me wel over de prijzen. Als je daar ook nog je ding wil doen zit je zo aan 8 tot 10k voor 2 personen. Wat een verschil met een Bali waar we wsl tussen de 10 en 11k uitkomen voor 6 personen.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik denk dat wanneer je value-for-money wilt, dat je dan sowieso niet in de USA (of West-Europa) moet zijn.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Hongkong schijnt gratis musea te hebben
     
    Scarlett en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Dat bepaalt dus iedereen voor zichzelf, haha
     
    Reckuuza, Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dus Oost Europa is de shit volgens zijn retoriek? Nou, thanks @Yi-Long . Reis is volledig betaald inmiddels.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Nja nee hij zegt dat VS en west Europa duur(der) zijn, Polen valt daar dus niet onder.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gelukkig maar. <3
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als je oneindig geld hebt dan zou je dat kunnen beweren natuurlijk, maar over het algemeen zit er voor de meeste mensen wel een verschil in of een kom verse Pho 2,50 kost, of 15 euro. Hetzelfde geldt voor de prijs voor een buskaartje, of de prijs voor een avondje naar de film, of een Big Mac, of een paar nieuwe shoes, etc.

    Wanneer je in bepaalde landen gewoon een hele dag goed kunt eten en drinken voor 15 euro totaal, terwijl dat in een ander land al 15 euro voor alleen een karige lunch is, dan lijkt me dat persoonlijk wel iets wat je in je overwegingen mee neemt.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    bro rot gwn op uit NL dan aub
     
    Yellow 13, Hoosie, Yerewn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Maar nee value for money is nog steeds persoonlijk. Als je met een dollar slice pizza happy bent in Amerika, maar daar wel wil zijn is dat meer value for money dan tegen je zin in Azië een kom rijst naar binnen werken voor 15 cent.

    Uiteindelijk hangt het af van waar je naar toe wil, wat je wil doen en hoeveel je wil uitgeven.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, dat snapt iedereen. Ik weet dat we hier niet het hoogste niveau halen, maar serieus, had ik dit er nou echt nog even bij moeten specificeren?

    In Zimbabwe is het allemaal ook best good value-for-money tegenwoordig. LET’S GOOOO MET DIE CAMPER!!!
    [​IMG]
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Als het zo duidelijk is snap ik niet waarom je in een discussie over iemand die naar de US wil gaan weer moet melden dat een om pho goedkoper is is Azië. Who phocking cares.
     
    Yellow 13, Tim, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Jij zit nu zelf onder het niveau te redeneren, maar het maakt niet uit. Het feit dat je een verkeerde uitleg geeft en niet snapt wat het betekent als anderen het je uitleggen, zegt eigenlijk genoeg.

    We moeten Yi gewoon af en toe een aai over z'n bolletje geven en i.p.v. een standaard bakje wat instant noodles geven als kwijlbakje. Vindt die jongen leuk. De wereld is wat moeilijker voor hem. <3
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Volgens mij, en ik kan het mis hebben maar waarschijnlijk niet want het staat er fucking letterlijk, is het WorkingTitle die zich verbaasd uitspreekt over de kosten in de USA en de vergelijking maakt met Bali, niet ik, en ik simpelweg alleen aangeef dat je voor value-for-money sowieso niet in Amerika/West-Europa moet zijn. Meer niet.
    Ik zeg niet dat je dan maar niet naar Amerika zou moeten gaan, of dat je dan naar Vietnam of Indonesië zou moeten gaan ipv naar Amerika.

    Ik geef alleen aan; Ja, is fucking duur. Dat weet je.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Oh en zeg ff dat Polen ook leuk is, yellow heeft net de busreis overgemaakt
     
    Scarlett en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    ik heb t gevoel dat die man inmiddels ook al 5x naar auschwitz is geweest of heb ik t mis
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nou ja, ik kan me voorstellen dat wanneer je in Sneek woont, dat Polen dan wel een flinke upgrade is.

    Heeft Sneek bussen? Die rijden, welteverstaan … ?
     

Deel Deze Pagina