1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb wel major zin om naar Kroatië te gaan, onderweg via München, Oostenrijk die kant op en dan terug via Venetië, misschien nog wat noord-Italië en Monaco. Zijn alleen nog in dubio of we met de auto of met de trein gaan.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Trein is chill man.

    Anyway, mn chick gaat nu naar Zuid Afrika (ook leuk..) maar ik heb hertentamens dus kon niet mee. :'-( Daarna maar ff overleggen hoe en wat. Thx voor de tips!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wanneer ga je op wereldreis dan? :+
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Volgend jaar juni is de planning.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Weekend Lowlands :cool:

    Ik ben nog nooit met het vliegtuig geweest :emo:
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vliegen is ook alleen leuk als je voldoende beenruimte hebt en eigenlijk is alleen het moment voor het opstijgen leuk... hard gaan! :+

    Zelf nog geen plannen dit jaar, we zien 't wel.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    En als je kunt slapen. Niet zoals ik 11 uur wakker blijven omdat ik maar niet in slaap kan vallen. :lol:
     
  8. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.587
    ik ook, verder wordt dit wsl m'n 6e of 7e vakantieloze jaar, komt wel snel een keertje (hoop ik)
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Weekje Valkenburg :9
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    11 uur valt toch best mee? Ben naar Nieuw-Zeeland geweest en was toen in totaal 43 uur achter elkaar wakker!=( Ik kan absoluut niet slapen in een vliegtuig, maar gelukkig kon ik me vermaken met boeken + ruime keuze uit films!
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Meer in de zin dat 11 uur in een vliegtuig al veel is. Uiteindelijk was ik ook lang onderweg. Zeeland vlieg je iets langer?
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Vakantie aan het plannen naar Argentinië en Chili! :cool:
    Hoe precies nog even aan het uitzoeken.. maar in iedergeval ticket naar Buenos Aires en trip door de Andes naar Chili.

    Weet niet of er iemand is die er geweest is.. maar heb nog paar maandjes om te plannen.
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    M'n vriendin en ik willen de zomer in augustus een paar dagen naar Parijs toe op de weg terug van onze vakantie in les Gets. Nu lees ik echter verhalen op internet dat in augustus veel dicht is qua restaurants etc. Is er iemand die hier meer over weet? Dit hebben we al eens gehad in Milaan en daar baalden we flink van!
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Was er vorig jaar ook een weekend eind augustus en er waren idd wel wat winkels/restaurant's dicht maar totaal niet veel op het geheel. Geen probleem dus
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oke mooi om te horen.:) In Milaan was het verschrikkelijk, alles rondom de Duomo was open, maar verder was praktisch alles dicht qua winkels en restaurants. En de prijzen van restaurants bij de Duomo zijn gigantisch hoog..
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wil rond kerst naar ZA. Waarschijnlijk Argentinië, Uruguay en Brazilië. Ik hoor graag je ervaringen t.z.t! :)


    Zo, vandaag teruggekomen van een 24-uur durende vlucht. Wonder boven wonder viel mijn 2 uur durende overstap in Atlanta precies tijdens de wk-finale. :p
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik ben al in Brazilië geweest. Ik kan je heel sterk oud & nieuw aanraden in Brazilië.. dat is echt ongelooflijk. Een groot feest, kippenvel.

    Qua Uruguay maak ik waarschijnlijk ook uitstapje naar Montevideo ook. En vanuit Buenos Aires door argentinie naar Chili reizen. Bussen zijn daar echt prima. Beter dan in Nederland.


    Maarem.. ik ga pas in januari hoor.. dus ik denk dat jij eerder bent :+
     
  18. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Ik ga 27 Juli 12 dagen naar Side, Turkije (Hotel corolla). Nu willen we daar gaan duiken, heb dus ook een GoPro cam, en mijn vraag is dan ook; Hebben jullie wel is gedoken met een GoPro, en welke mounts/accesoires gebruikte je voor de mooiste beelden?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zocht nog snel iets voor in de zomer, maar nu alvast vijf dagen Venetië met de Kerstdagen geboekt haha. En nu ook een actie om drie dagen Londen te doen met Oud en Nieuw voor €118, hotel wel buiten Londen, maar shit is te cheap om niet te doen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    20 aug. t/m 7 sept. zit ik in Canada. :)

    Heen van Amsterdam naar Vancouver. Terug vanuit Winnipeg naar Toronto voor overstap en dan Amsterdam.
     

Deel Deze Pagina