1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Sweet!

    Je gaat genieten van Korea man....

    Veel plezier alvast en als je een gast tegenkomt die Kim Lee heet. Dan is dat mijn achter achter achter neef.

    Doe hem dan de groeten van Anubis. ;-)
     
    Killamonkey en Tijmen! vinden dit leuk.
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb je ook nog nichtjes daar...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien heet ze wel Kim Chi! :eek:
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vakantie geboekt: een ruime drie weken met de tent naar Frankrijk met m'n vriendin. Vijftien dagen naar de Ardèche en acht dagen naar de kust van de Middelandse zee (Côte d'Azur). Yeaaaah.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Iemand ervaringen met Travelbird en die dat met mij wil delen? Ik heb van mijn vader namelijk al een paar mailtjes gehad met aanbiedingen van hun erin, maar wil graag wat gebruikerservaringen. Hoe is de service, hoe is de afhandeling, alles wat maar met een goede reis te maken heeft. Ik hoor het graag!
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Schoonouders hebben een paar keer gebruik gemaakt van aanbiedingen, was gewoon prima. In ieder geval geen wanklanken gehoord
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Vakanties 2015 zijn rond/geboekt:

    jan-feb Argentinië en Chili
    mei Malta
    november New York
     
    RemcoM, Fiasco en Matrix vinden dit leuk.
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    doe mij ook zo'n tijdmachine
     
    RemcoM en Garrett vinden dit leuk.
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Jeeeezussss. Ik ga vandaag plannen. Ik hoop dat we buiten Europa überhaupt komen. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi om te lezen, dan is het dus het overwegen waard. Ik was vooral benieuwd hoe ze de dingen afhandelden. Als je inderdaad boekt, waar de reisinformatie dan komt: Per post, per mail, hoe duidelijk die is en of ook altijd netjes staat aangegeven waar je moet zijn en hoe je daar ontvangen word door reisleiding. Dat zijn vooral vragen die ik heb omdat ik zelf niet zo heel erg bereisd ben, althans als het gaat om plannen en zelf ondernemen. Het hoeft ook niet direct een reis naar het buitenland te zijn, of per vliegtuig, zolang alles maar helder word doorgegeven als bijvoorbeeld D Reizen doet. Bij D Reizen kwamen mijn vader en ik vorig jaar wel achter extra kosten, vooral de excursies die niet duidelijk vermeld waren, maar achteraf hebben we daarin ook vrije keuze kunnen en moeten maken. Ik zal het doorgeven als mijn vader nog iets in de planning heeft, of mijn beide ouders, anders zoek ik wel iets alleen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nou dat is dan gelukkig ook weer helemaal helder :)
     
    Dyonko en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Yellow naar een eiland in Thailand sturen en dan alles filmen. Beter dan Big Brother en alles, nu al.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.540
    Hahahahaaahaha.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja hoor, een gemiddelde Thai is vergeleken met mij ook net David en Goliath. :lol:
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik hoop dat ik buiten Nederland kom 8)

    Of überhaupt op vakantie :mad:
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarom staat die Euro zo laag :'-( Aruba is al zo duur :'-(

    - Tapatalk.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    @Tim weet je al wat meer wat je gaat doen in Japan?

    Nog precies drie weken, dus begonnen met een kleine guide. Iemand nog dingen dat ik niet mag missen in Hong Kong, Busan of Seoul? HK al veel dope spul kunnen vinden, veel locaties via instagram kunnen pakken en sowieso met wat gasten rooftops pakken daar. Ben sowieso cheap qua eten maar vervoer en sommige dingen zijn best wel cheap daar zie ik, vergeleken met Tokyo helemaal.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    @Fiasco Zijn bezig met de route, zal van het weekend wel even neer zetten wat onze voorlopige route op dat moment is
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgende week ff paar dagen naar Toronto. Half werk/half vakantie, maargoed.. Toffe stad, kijk er naar uit!
     
    L.A. vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    6 juni naar Normandië. Hotel in Caen, waar de Britten gevochten hebben. Rondreis door de regio, waarbij ik eveneens Mont St. Michel ga bezoeken, bij ons deels bekend van Bassie en Adriaan, of Arie en Bastiaan. Verder zo goed als alle bekende stukken van de invasiestranden langs, een grote Kathedraal bewonderen in de regio, genieten van veel terrasjes hopelijk, en gelukkig eens niet per vliegtuig, maar per bus. Over iets meer dan twee maandjes dus, en deze reis was nog relatief goedkoop. Ik reis met Kras reizen mee, maar zo te lezen wel een goede reisorganisatie. Reis duurt bij elkaar een week. Zin aan! :9
     

Deel Deze Pagina