1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.776
    Krakau is misschien ook een leuke optie. Al heb ik niet snel bij een stad van dat móet je gezien hebben. Maar een beetje cultuur en ontspanning kun je in veel steden in Europa wel vinden hoor :).
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Porto! :+
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Krakau is top. Mooie binnenstad, hele gezellige ontspanning in het Joodse deel en eten bij Pod Wawelem. Hele toffe stad!
     
    Matrix vindt dit leuk.
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heel XBW heeft al bij Pod Wawelem gegeten. Join the club van deze fantastische ervaring. :D

    Krakau! _O_
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik ga volgende week een paar daagjes naar Londen, waar moet ik heen? En dan bedoel ik niet de hoofd attracties. Maar leuke wijkjes, straten, barren,activiteiten, restaurants, verlaten panden, gebouwen, musea, parken etc.
    Dingen die niet op elke toeristen map staan aangegeven zeg maar, vind dat altijd het leukste :)
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Soho square, Primrose Hill, Hampton Court Palace, Camdem Town, Kwe Gardens, Portobello Road Market en M&M's Store! :p

    Chiquito als je van Mexicaans houdt en Rosso Pomodoro voor heerlijke pasta en pizza's. En pubs, tja... zijn zoveel leuke. Zo uit m'n hoofd vonden we Shakespeare wel nice. Gewoon een paar binnenlopen. Have fun! :)
     
    Exionche vindt dit leuk.
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Jongens, ik wil rond april-mei een weekje naar de zon. Plan was eerst 2 weekjes sicilie..maar aangezien we nu maar een weekje wegkunnen en ik dat te kort vind voor sicilie is dat plan vervallen.

    Doel is een culturele vakantie maar ook met lekker eten en zon/zee/strand. Bestemmingen als Canarische eilanden e.d. trekken me totaal niet.. is te weinig interessants te zien. Vorig jaar Malta geweest, was leuk..maar toen was ik ook wel echt helemaal klaar met de toeristen. Ga dus meer voor cultuur maar wil ook lekker kunnen zwemmen en relaxen en liefst niet te toeristisch; (ben allergisch voor Nederlanders op vakantie) en alleen maar zon ga ik me ook vervelen.

    Misschien heeft een van jullie ervaring met een interessante bestemming rond europa?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Andalusië?
     
    L.A. vindt dit leuk.
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Azoren?
     
    L.A. vindt dit leuk.
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil in Juni eigenlijk een vakantie boeken van 9 dagen naar de VS (Florida) of het Caribisch gebied. Budget is wel max 1000euro qua boeken (vlucht en hotel). Vrij lastig, maar iemand aanraders/recommandaties?
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Zag van de week een stuk over Malaga. Ligt lekker aan de zee, qua cultuur kom je ook wel aan je trekken volgens mij. En lekker weer is het er waarschijnlijk ook wel.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Curacao al eens geweest?
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tnxs! Goeie tips. Zelf ook weleens aan gedacht, maar zat meer met een eiland in m'n hoofd.

    Volgens mij is curacao wel redelijk prijzig.. zeker hotels en leven daar?
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Curacao geweest, vrij prijzig. Wel een heerlijk eiland.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je zou kunnen overwegen een cruise te doen in carribean. Ik dacht altijd dat alleen oude mensen dat deden, maar collega van me heeft dat gedaan en vond het echt tof. Bij carnival cruises kun je al voor 600 cruise doen. Moet je alleen nog ticket boeken.. maar voordeel is wel dat je gratis eet..plus je wordt naar verschillende eilandjes gebracht.

    Of naar Miami oid? tickets zijn niet duur.. maar denk dat je al snel je budget van 1000 iets moet verhogen.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zie dat de vlucht via KLM in juni naar miami al +/- 600 kost dus tenzij je in hostels wil slapen denk ik dat €1000 erg krap gaat worden
     
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Mwah, ben nu 2 keer geweest, en het viel me mee. Ben in de Dolphin Suites verbleven destijds, en dat was minder dan 1000 euro (vlucht en hotel)
    Dat was wel buiten de herfstvakantie om, dat scheelt een stuk.

    Plus, het leven daar is echt goedkoop, dat maakt een hoop goed.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Voor vluchten: Skyscanner!
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Curacao goedkoop leven? Vond het er bizar duur. Al ging je naar een lokale supermarkt betaalde je overal nog steeds de hoofdprijs.
     

Deel Deze Pagina