1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ook wat dit betreft ben ik dus echt een superwatje :whistle:. Ik lees dit en zou al gelijk twijfelen om te gaan. En dat gaat dan alleen maar om een backpackerstocht.

    Jij hebt gewoon je spullen gepakt en bent op je gemakje middenin Medellín tussen de plaatselijke bevolking gaan wonen. Haha supervet hoor :D
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha ja ik was paar jaar geleden in Panama, en de enige manier om dan naar Colombia te reizen was met een boot om de jungle heen te varen of er overheen te vliegen :D.
     
  3. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Prima! Zorg ik dat ik daarvoor een paraplu heb gekocht en dan ben ik je reisleider!

    Neem ook je aardbeving-ehbo-pakket mee want er was een paar dagen geleden hier een redelijke aardbeving (6.1 op de schaal). Heel m'n appartement ging alle kanten op. Muren en vloer leken net van rubber :p

    Het is nogal lastig uit te leggen. Elke keer als ik zoiets schrijf denk ik ook omg dit klinkt niet goed. Maar als je hier bent valt alles reuze mee. Je moet gewoon wat meer nadenken van te voren en wat meer je omgeving in de gaten houden. Dus niet je portemonnee of telefoon uit je zak halen in sommige buurten of 's nachts en meer van dat soort kleine dingetjes.

    En je laatste zin klinkt wel erg rooskleurig :p Ik heb inderdaad een tas ingepakt en heb een enkeltje gekocht en that's it. Maar in het begin zat ik meer tussen de toeristen en dat is langzaam aan steeds minder geworden. En nu ren ik altijd weg van de toeristen :p Het helpt ook wel dat ik een Colombiaanse chick heb dus dan gaat het integreren ook wel een stuk makkelijker.

    Haha vliegen is inderdaad over het algemeen de enige manier. Maar dat komt ook omdat de grens met Venezuela en Ecuador niet altijd veilig zijn. Al ligt het meer aan Venezuela aangezien het daar helemaal drama is. Maar vliegen kan redelijk goedkoop als je van te voren even goed zoekt. Ik vlieg volgende week naar Cartagena en een retourtje kost 80 euro en dat is nog een beetje prijzig.
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik wil met mijn vriendin een klein stedentripje doen in België, maar we zijn het nog niet echt eens over de bestemming. Antwerpen hebben we allebei al eens gezien, maar blijft een toffe stad en zit je zo vanuit de Randstad.

    Maar, misschien vinden jullie een andere stad echt een aanrader, in dat geval, brand even los tegen mij!
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Brugge?

    [​IMG]
     
    Dyonko en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [​IMG]
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vond Gent de leukste stad in België.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Brugge is ook erg leuk. Pilsje doen op terras van In Bruges :+
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Antwerpen viel mij een beetje tegen, misschien ook 's naar Brugge of Gent.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad Brugge, Gent, Ieper.. Allemaal zeer de moeite waard..
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Jaa Brugge lijkt me zelf wel interessant, heb vernomen dat er erg veel verschillende speciaal bieren te verkrijgen zijn.. Al zit je dan in België sowieso wel gebakken uiteraard.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De halve maan <3
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, nou in Antwerpen was gvd beste frietkot dicht en die biertjes kon ik niet echt vinden. :mad:
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Deze zomer dagje naar Sealpsee, Zwitserland geboekt. Was wel nice shit.

    [​IMG]
     
    Nerrion vindt dit leuk.
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    1 dagje naar zwitserland? En dan zit je te zeiken over reisafstand naar roffa.

    Kiiillll
     
    Reson, Reckuuza en Scarlett vinden dit leuk.
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    NS dagretour deal.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Weekje IJsland in januari!
     
    Jorrie, WinterBase, RemcoM en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Citytrip naar Zwitserland deze kerst/oud&nieuw, maar welke stad? Ik ga samen met mijn zusje. Iemand aanraders?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Geneve
     
    GillesD12 en L.A. vinden dit leuk.
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is een vrij saaie periode in Zwitserland. Iedereen gaat naar de "familie chalet" in de bergen; de steden zelf zijn uitgestorven.
    Hoe lang blijf je? Als je nog wat tijd hebt om wat natuur te zien (of te skiën) dan zou ik centraal of noord-oost gaan: Bern of Zurich bijvoorbeeld. Het Duitse gedeelte doet ook meer aan een sfeervolle kerst dan de Franse helft.
    Genève is een stijlvolle, chille stad, maar niet Zwitserland zoals je je het voorstelt (kwa berglandschap). Het is meer Frans.
     
    GillesD12 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina