1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    19-7 t/m 2-8: Frankrijk
    26-10 t/m 14-11: Zuid-Afrika

    :cool:
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Heel leuk om te duiken daar, bij de Rode Zee. Zelf 2x geweest, zeker mooi. Je kan wel gek worden van alle Egyptenaren, elke taxi wilt jouw in je taxi hebben, en bij toeristen zullen ze hun prijs nog ff lekker verhogen. Ook in de winkeltjes zal je ongetwijfeld meer betalen vergeleken bij een Egyptenaar, en natuurlijk dat ze aan je vragen of je in hun winkel wilt kijken. Hehe, maar het is in ieder geval wel leuk om een keer te doen. :)

    Zelf vertrek ik Vrijdag voor 2 weken naar Benidorm in Spanje. En misschien ga ik in Augustus ook nog naar Egypte. :cool:
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    12 Juli - 19 Juli met m'n vriendin en haar ouders hier in Nederland ergens aan zee.
    En begin augustus Sneekweek natuurlijk!
     
  4. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker 23 Juli t/m 2 Augustus naar Kroatie met mijn ouders:cool:.
    En misschien nog met vrienden naar Terschelling maar dat zal wel volgend jaar worden aangezien we nu al redelijk laat met boeken zijn...
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Een weekje naar Zeeland met pap en mam , en voor de rest moet ik mezelf proberen te amuseren:+
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    2 weekjes naar het Garda meer te Italie
     
  7. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig wij gaan volgend jaar ook naar Terschelling :9 ( (10-17 augustus 2009:+)

    Dit jaar ga ik een week met met mijn ouders naar center parcs Het Heijderbos..:'-(
    Heb er niet zo'n zin in.
    Hopen dat er nog wat leuke dames rondhuppelen anders pak ik de trein naar huis..
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    4 weken naar Rusland! :D
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    31 julie 2 weekjes voor de 3e keer naar Kos, Griekenland :) Gaan eigenlijk elk jaar naar Griekenland :)
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    volgende week alanya!

    iemand ervaringen daar?

    vorig jaar naar marmaris geweest en dat was super. is alanya vergelijkbaar?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Oh, dan ben ik er nog net. Gaat 4 augustus weer terug naar NL vanuit Kos. Ik zal naar je zwaaien _0/ :+
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 3-4 weken lang interrailen door Oost-Europa! Al onderkomen gereld in Berlijn en in Varna bij vrienden. Ga ook met een groepje vrienden en heb er verdomd veel zin in! :)
     
  13. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij gaan twee en een halve week naar Kroatie:9 We vertrekken 21 Juli.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Welk app./hotel zit je? :cool:

    Als je er nog nooit eerder bent geweest: Het is 'r super chill. Je moet, als je in Kos-stad zit, wel ver lopen/fietsen voor een zandstrand :{ Maarja, wij zitten toch altijd bij het zwembad, dus ons maakt het niet uit :9
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  15. Remco

    Remco Guest

    Lekker naar Biarritz, 3 weken, en dan af en toe naar Spanje. Maar vooral flink wandelen/bolderen, canyoning en raften natuurlijk.
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vier weken reizen door de United States! Naar Vegas, Los Angeles en de Rocky mountains. Heb er zin in.
     
  17. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke plaats ga je heen dan?;) Ik ga nl. 23 Juli naar Kroatie:b:
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben er 2 jaar geleden geweest, was goed te doen! We zaten in app. Philipion, was net verbouwd, prachtig app met heerlijk balkon _O_

    Qua uitgaan staan de Fashion (daar loop half Israel rond, en die vrouwen zijn mooier dan je zou denken!) en Camel mij nog bij.

    Het strand is geweldig, gratis stretchers en de hele dag lekkere muziek, weet alleen niet meer hoe dat strand heette (was naast tarzan beach of iets dergelijks...)

    Dit jaar 15 dagen naar Zonnestrand, Bulgarije. Zin in!!!!!!
     
  19. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij gaan naar Rabac. Ligt in Istrie.

    [​IMG]

    Zie het rode puntje:)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  20. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ga ik 2 weken met mijn jaarclub naar zuid Frankrijk. Daarna ga ik nog met mijn oude middelbare school vriendengroep een weekje citytrippen in Istanbul. Vooral dat laatste heb ik erg veel zin in. Verder bestaat er nog een redelijke kans dat ik nog een weekje in Engeland/Schotland ga werken.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008

Deel Deze Pagina