[Vakantie] waar hoe waarom?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joeri71, 29 mei 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hetis al weer bijna vakantie en voor sommige zelfs helemaal, zoals voor mij:D

Maar waar gaan jullie naar toe, hoe enz.??

Ikzelf ga naar spanje morgen... lekker met het busje..
    :+ samen met mijn lieftalige vriendin...
    10 daagjes in de zon liggen...

2. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook naar spanje maar ik moet nog even wachten tot eind juni... Ook met de bus

3. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga in mijn vakantie naar festivals... lowlands, nature-one in zuid-duitsland en een weekje zurich als daar de streetparade is (grootste van europa), dat allemaal in augustus, en waarom??? gezelligheid....

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar: Hoe: Wanneer:
    Amerika Vliegtuig 6 juli...

Verschillende steden: Chigago, Washington, New York etc...

4 (4,5) weken lang niks doen, Overheidsgebouwen bekijken, GBA-SP (+ eventueel GC) kopen + games , Gamen etc....

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    wij gaan naar Kenya 30 juni omdat het daar gewoon vet is en omdat we er nog nooit zijn geweest.. Ben benieuwd naar de olifantjes en leeuwtjes 8) Maar er is op het moment een negatief reisadvies i.v.m. geplande aanslagen in Kenya :mad: Dus we laten ons adviseren en als dit reisadvies slecht blijft zullen we ergens anders naar toe moeten gaan. Je krijgt je geld overigens terug bij negatief reisadvies dus dat is geluk.. Ben benieuwd :{

6. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    Waar: Lrolet de mar 22juli ik ga trouwens met de plane is tenminste lekker snel
    Waarom: omdat het daar zo mooi weer is ;)

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, daar was ik vorig jaar ook :)
    dit jaar ga ik naar Frankrijk, in het oosten, met de car.

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ahhh voor Wendy helaas nog geen vakantie. Ik moet nog ongeveer een maandje zitten wegrotten in de schoolbankjes.
    Gelukkig heb ik daarna lang vakantie, wat ik dus wel kan gebruiken. Maar eerst maar even de proefwerkweek netjes maken en een voortreffelijk rapport in ontvangst nemen.

Ik ga met mijn beste vriendin in de maand augustus een weekje naar Zeeland. Lekker bakken op het strand en feesten. Ik heb er veel zin in. Voor de rest...Mjah...Gewoon een keertje naar: Amsterdam/Rotterdam/Maastricht en een lekker dagje uit.

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit in augustus ook een weekje in Zeeland met wat vrienden en vriendinnen op een camping tegen Renesse aan. Verder heb ik weinig gepland. M'n ouders gaan naar Kroatie, maar daar had ik geen zin in.

Ik wil gewoon wat dagjes weg naar het strand en eventueel pretparken en dan vind ik het wel best. Verder ga ik de hele zomer aan een recreatieplas liggen hier in de buurt... :cool:

10. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waar: L'Escala (Spanje)
    Hoe: Vliegtuig of Auto
    Waarom: Chille Bille
    Datum: 20 juli

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En XBW dan? :'-(

Ik ga ook een paar dagjes uit, misschien weekje weg, moet nog maar even kijken. Ik ga in ieder geval niet vaak naar het strand, vind ik niks aan.

En natuurlijk dagjes uit met Mikey :cool:

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    * kuche * En Scheveningen dan? ;)

Natuurlijk, als ik thuis ben zal ik XBW gewoon blijven updaten. En samen gaan we gezellig kamperen bij Mirik en Vincent... :+ We kunnen ook naar Amerika vliegen om wat games beursen te bezoeken, helaas is E3 net voorbij. ;)

13. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar: Salou
    Hoe: lekker pauper met de bus
    Waarom: omdat salou de culturele hoofdstad van europa is ;) (wel qua ronde vormen :cool:)
    Wanneer: maandag whooooooeeeeee! lekker alle eindexamenstress uit mn hoofd feesten _O_

14. masterape

masterape Guest

Wij blijven thuis, wij een beetje arm zijn.

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Waar; Frankrijk en Toscane
    HOe; autwo
    Waarom; zuidFranse zee(goh Middelandse zee) en Monaco(:cool: ) en Toscane voor een plattelandsvilla voor 8 personen met zwembad van 12 bij 20.
    Wanneer; 19 juni ofzo voor 3 week

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    He gast, ik ga 28 julie naar loret. Alleen wel met de bus, omdat mijn vrienden arm zijn :). Ik zie je mischien daar wel ;). Haha feesten en chicks}:] .

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    waar: Italië (met familie) en Renesse(met een vriend)
    Wanneer: Italië, begin juli tot 21 juli. Renesse: 8 Augustus tot 16 augustus ofzo..
    Waarom: Italië omdat het daar lekker warm is. Renesse: Voor de lol..:cool:

P.S.: Mike? Naar welke camping bij renesse ga je? Wij gaan naar De Wijde Blick (www.zeelandcamping.nl) Misschien zie ik je daar wel..:+

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    waar
    luxemburg

wanneer
    nu

waarom
    om in de zon te liggen gameboyen..

19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waar: Thuis
    Hoe: Niet van toepassing
    Waarom: Omdat ik dit jaar niet de behoefte heb om ver weg te gaan, en Arnhem is tijdens de vakantie erg gezellig (de Korenmarkt met het schitterende weer van de afgelopen dagen is echt fantastisch!).
    Wanneer: De hele vakantie :)

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waar: Duitsland
    Hoe: auto en caravan, met ouders...
    Waarom: Omdart het moet
    Hoelang: 2 en een halve week

Deel Deze Pagina