1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vakantiebaan 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 8 mei 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    vorig jaar heb ik het slechts 1.5 week volgehouden om in een magazijn van half 9 tot 5 puzzels en ander speelgoed in te pakken, en ben dus snel er mee genokt.

    wie heeft er goede tips voor een leuke vakantie baan deze zomer.
    zou best willen tappen ergens of als ik me rijbewijs heb, bezorgen tpg enzo
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk bij coronel kartracing, is ook een super relaxte vakantiebaan. kan daar ook rustig 12 uur op een dag werken als je dat wilt:p
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een grote kans dat ik het brabants dagblak mag gaan bezorgen.
    heb je tog nog de hele dag over en het is om 5 uur 's morgens nog niet warm
     
  4. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, doe nu ook een krantenwijk om 'officieel' 5 uur 's ochtends. Maar begin pas om 6 uur omdat ik dat samen doe met een vriend:) Allebei gewoon de helft.
    Als je tegen een beetje minder slaap kan dan 8 uur soms zeker wel relax om die tijd(Geen gezeik van ouders, docenten, andere gasten etc.). Omdat we het met z'n 2en doen wel jammer dat ik dan maar 80 euro krijg maar misschien zelf eentje ooit nemen. Maar dan moet ik wel om 5 uur de kranten doen:mad:!

    PS: Het is idd best wel lekker om 5 uur 's ochtends:) Niet superwarm zoals nu, maar ook niet superkoud. Kan nu gewoon met 2 T-shirts buiten lopen om die tijd:):):)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    spartan verdien je dan niet maar net 3 euro per dag?
     
  6. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar komt het op neer eigenlijk:+. Best zielig, maar het is dan ook weer zoiezo niet meer dan een uurtje werk. Ik zou best wat meer willen verdienen maar ik sta gemiddeld om half 6 op('s ochtends:+), doe de krantenwijk, kwart voor 8 naar school, meeste dagen om 5 over 2 uit. Daarna naar een vaag iets om me toetsen te leren e.d. , zit daar ongeveer met uhm, 1 toets en iets van 2 vakken huiswerk ongeveer 3 uur snel( meestal om ongeveer 5/6 uur klaar:mad: ).
    Dan ben ik dus in 5 min wel thuis gelukkig, nou, ongeveer nog 5 uurtjes voordat het 11 uur is en ik ongeveer uit mezelf PROBEER te slapen(vannacht tot 3 uur wakker gebleven omdat ik niet kon slapen, dus ongeveer 3 uurtjes geslapen:+.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorig jaar 5 weken (!) bij Laurus Distributie centrum gewerkt. in van die karretjes rijden en spullen in zo;n container flikkeren. Echt hoe ik dat overleefd heb:|.
    Werktijden van 7:00 tot 16:00 zijn geen pretje:mad:

    * voelt mee met krantenbezorgers

    Dit jaar wss niks:+
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm.. Mss binnenkort alleen op donderdag kranten :).

    In de vakantie ga ik gewoon bij me pa werken, hij heeft nmlijk een eigen bedrijf.
     
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ostoy zeker :) daar heb ik ook nog gewerkt :) toen ik 16 was hihihiih kutbedrijf. ik zal mn ogen voor je open houden hier in de buurt.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik ga vanaf zaterdag iedere dag (behalve zondag :p) de krant rondbrengen
    ik heb er dus totaal geen zin in, maar ja je moet toch wat om aan geld te komen :)

    zeg maar _0/ tegen je slaap :'-(
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ja ostoy erg is dat, ken je judith daar ?

    lijkt me relaxt als je wat weet in papendrecht bijvoorbeeld glazenophalen
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga dit jaar plukken bij een boer:)
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dat wil ik ook doen! moet alleen nog ff zoeken waar :D
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    aardbeien plukken is egt k-t werk
    3 uur op je knieen door die vochtige planten wroeten.
    en het verdiend niet egt goed.
    maar als je het wil moet je het vooral doen
    ik doe het iig nooit meer
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik werk nu bij AH, en daar 6 uur op een dag vakken vullen is echt vermoeiend en saai, en verdient ook niet goed! :eek:
     
  16. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, alles dat beter verdient dan wat ik verdien is beter:+ Oke, misschien niet alles wat je maar kunt bedenken maar het meeste8)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik werk nu bij DierenRijk Europa!
    SInds vorige week zondag :). Maar ben nu al bijna elk weekend in geroosterd. En neej, ik verzorg er geen dieren, maar sta bij het Horeca gedeelte!

    Héél gaaf, en erg leuk om te doen...
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik werk op dit moment bij de c1000, en word overal ingezet waar er werk is.. dus groenten, brood, slagerij, vakkenvullen, kassa.. het maakt allemaal niet uit.
    Vind het wel aardig om te doen, omdat je wat afwisseling hebt, maar het betaalt niet goed.

    Heb vrijdag overigens een sollicitatie gesprek voor een baan van 24 uur in de week waarbij ik de telefoon moet opnemen, en gegevens invoeren in de computer.. Simpel werk dus, maar het salaris en wel een stuk beter dan wat ik nu krijg.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    en het is ook nog eens sociaal verantwoord ^^

    ik heb nog nooit een baantje gehad... heeft iemand hier een tip?
     
  20. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga in de productie werken bij een bedrijf (Maar geen zwaar werk) 4 euro per uur..

    En miss nog aardbijen plukken? Dan verdien je nl meer naarmate je meer plukt, dus...
     

Deel Deze Pagina