1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vakantiebaan 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 8 mei 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    ik ga misschien glazenophalen in een cafe in eindhoven. als ik wel me reisvergoeding krijg enzo.

    Voorlopig alleen vrijdag avond. maar als ik over 3 weken zomervakantie heb ook op donderdag avond

    van 10 tot 4
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Welk café in Eindhoven :cool: ...
    Ben benieuwd, grote kans dat ik dan eens even langs kom!
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk bij de Albert Heijn, saai, klote werk, maarja, t verdiend beter dan al mijn baantjes tot nu toe.. kijken of ik een paar weken fulltime kan werken..

    Verder ga ik op de summergames hier in hoorn misschien staan, 3 weken werken, van 9 tot 4, 9 euro per uur.. :9 Maar dat is nog niet helemaal zeker..
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    he fuck, heb geantwoord op een andere mail die ik stuurde voor een feest ergens naarbij oss.. maar hopelijk mailt het cafe van eindhoven nog
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Offtopic: Zell am See is vet _O_
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik gewoon oldskool vakkenvullen (2 avonden per week a 4,40 het uur -vanaf donderdag as 4,90) bij Poiesz Supermarkten. Leuk werk, niet al te vermoeiend en legt niet al te veel beslag op mijn vrije tijd. Verder kan je altijd invallen als je meer wilt werken en in de zomer zal ik ook wel meer ingezet worden...dan is het ook wel weer leuk geweest.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jij kiest ook wel voor een ploeg ook, ochtendploeg :p :{ :+
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    True zaterdag is echt een hell, stijgert je fiets gewoon omdat die kranten zowat 80 kilo zijn ! niet normaal meer.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want ik kies ook echt :{ :p
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ja je kan ook voor avondploeg solliciteren?
    of andere supermarkt :+
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    *is aangenomen :cool:
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    waar/wat
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    ;)
     
  14. [sjon]nie

    [sjon]nie Challenge me

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gewoon verkoper bij Maxwell (Elektronica keten in het zuiden van het land.) Leuk werk en best verantwoordelijk, klein team, altijd gezellig.
     
  15. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk al een tijdje op Center Parcs de Eemhof. Erg leuk werk, ik werk daar als sportinstructeur. Activiteiten begeleiden zoals, klimmen, boogschieten, moutain biken, wild water raften. Ze zoeken altijd wel wat mensen op center parcs dus als je wat zoekt kijk eens op de website.
     
  16. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een bantje bij de C1000 2 avonden per week. Maar heb me gister bij 3 bureua's aangemeld voor wat banen, onder andere bij PSV de cateing te doen enal lijkt me echt geniaal als ik dat zou mogen doen.
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Gefeliciteerd:)

    voor de mensen die leuke tip willen. Ga langs bij ziekenhuizen/ zorginstellingen. Daar zitten ze echt om vakantiehulp te springen en ze zijn erg blij met je. Ik doe het elk jaar en het verdiend erg goed. Ze zijn best soepel en ik werk vaak alleen in de ochtend zodat je de hele middag nog hebt.

    Je kunt ook kijken voor recreatieteams, dit kan in het binnen en buitenland.
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me bij een inpakbedrijf ingeschreven (die drukken tijdschrijften ofsow, moet ik ze gaan inpakken ofsow iest :confused: bij gebrek aan beter werk :+ )
    Ook wl een beetje minder is, is dat ik elke dag moet bellen of er wel werk is. Dan kan het zo zijn dat ik in 1 week maar 1 dag, en de week daarna de hele week fulltime. Das wel een beetje gaar.....

    Ik werk op zaterdag sowieso al, wel een beetje onhandig. Bij een paar bedrijven waar ik om vakantiewerk gevraagd heb moet je ook per se op zaterdag werken.

    Ik moet morgen toch naar het ziekenhuis, ga ik ff rondvragen wat je daar zoal moet doen, ik zag vorige week al van die posters hangen voor vakantiewerk.
    Ff vragen wat voor werk je moet doen enzo, mijn fysio zei ook al dat het erg goed verdiend, daar gaat het natuurlijk ook om.

    Alleen die "ziekenhuis-geur" :p Maar jah dat went vanzelf wel neem ik aan.
    Ik had toen alleen geen tijd om het te vragen.
    Toch handig zo'n wekelijks bezoekje aan het ziekenhuis :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ziekenhuizen zijn niks voor mij, vind het allemaal veel te interessant. zal me niks verbazen als ik in elk kamertje zit te snuffelen:p
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ergens afwassen 20 dagen krijg betaald als 17 jarige (ben 16 schilt iets van 100 euro) ga totaal iets van 800 verdienen.
     

Deel Deze Pagina