1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vakantiebaan 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 8 mei 2006.

  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nagaan hoe slecht uitzendbureau's je soms uitbetalen.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangenomen bij de Bijenkorf.
    Leuk werk denk ik wel, aardige gasten.
    Dus... verdient wel aardig dacht ik zo.
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    haha succes he met die bus rijden dan:cool: dat wordt een hel geloof me. ga als je je rijbewijs hebt eerst maar eens gewoon met een normale auto rijden waar je je dode hoek mee kan zien anders ga je geheid een klapper maken:+

    overigens, CORONEL kartracing zoekt vast ook wel mensen ( om mij te vervangen als ik op vakantie ben:+ )
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    was wel leuk vandaag van half 10 tot half 7

    morgen weer

    zou in 2 weken tijd ongeveer 600 euro krijgen

    was wel leuk werk, wel veel

    180 pakketjes
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2006
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Tja, ander gastje in me klas doet ook een krantenwijk maar die doet alleen iets net zoals de Trouw volgens mij(& DIE dingen zijn juist freaking licht!):x

    Maarja, heb al een keer gehad dat ik de hele wijk in me eentje moest doen op zaterdag & dat kan gewoon NIET!
    Kreeg de kranten nauwelijks in me fiets(moest geholpen worden door 2 gasten!!!), dan nog fietsen - waarna de band naar de klote ging:'-( . Dan ben je EINDELIJK in je wijk(normaal 5 min fietsen, toen 15/25 min over gedaan=( ), en dan beginnen al die mensen tegen je te zeiken dat ze HUN kranten nog niet hebben... Zucht:'-(

    Maarja, nu nog iets zoeken waar ik 's middags kan werken voor meer geld(160 euro is niks gedeelt door 2 = 80 euro per maand[ja, ik doe het met iemand samen)...:b:
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk sinds 2 jaar vast bij de Jumbo Supermarkt in Goes, het is niet het allerleukste werk maar het verdiend redelijk. Als ik mn rijbewijs heb ga ik proberen pakketbezorger bij de TPG te worden of gewoon vrachtwagenchauffeur. Vrij eentonig werk maar het verdient beter en het is leerzaam.

    Voor mensen die trouwens overdag geen tijd hebben, ik heb gehoord dat ze bij de Jumbo in Tilburg een nachtploeg hebben (voor vakkenvullen 8) )
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lijkt me eerder een ochtendploeg :p
     
  8. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe al 6 jaar lang een middag-krantenwijk van 12 abbo´s :) verdient 130 per maand.

    Daarbij bezorg ik al 2 jaar bij Domino´s Pizza, erg relax werk. 5,28 per uur (20 jaar) 15 uur per week is 370 per maand plus de fooi natuurlijk, die ligt meestal tussen de 5 en de 10 euro, tkomt er op neer op ongeveer 100 euro fooi per maand

    Plus studiefinanciering en zorgtoeslag }:] verdien ik ongeveer 850 per maand


    Ook heb ik een paar jaar de Gelderlander en daarna de Telegraaf gelopen, maar dat is wel bagger
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ working at the McDonald's \o/
     
  10. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zomer 3D visualisaties voor een architectenbureau maken, vanuit mijn luie stoel thuis. en ik verdien er flink cash aan

    wie wil mij aaien 8)
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    aaien? je bent best sick, sickness:+
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Was erg leuk 2 dagen als tpg bijrijder meerijden. Pakketten berzorgen enzo

    Kan ik 2 weken gaan doen als ik slaag
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik werk als buitensport instructeur en ik heb daarnaast ook een baantje als orderpicker als zomerbaantje :)
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, met zijn tweeën pakketjes bezorgen.
    Hoe typisch ook altijd.
    Wel lekker relaxt baantje though.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    *ober zoals altijd.
     
  16. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Job @ magazijn van Ikea. :cool:
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik werk extra bij mijn vaste werk:)
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gaan 'spoelen' (afwassen) in de universiteit van Groningen (RUG). Ik kan het na de vakantie mooi als part-time baantje doen, het is erg flexibel.
    Ach we zien wel of het wat wordt, het lijkt me nog niet eens heel erg vervelend.
     
  19. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, heb nu bij de krantenwijk misschien ook iets in een magazijn bij iets wat ik totaal niet ken(:+), dus dat wordt nog leuk:p.
    Gelukkig ben ik dan niet in me eentje maar heeft een vriend voor me dat geregeld(die in dezelfde straat woont) & waarmee ik de krantenwijk al doe:)
    Wel minimum loon volgens hem(2,- p/u), maar dat minstens 4 weken.
    Maar waarschijnlijk doe ik dat werk gewoon tot het einde van de vakantie(moet kiezen, OF naar Marokko met m'n moeder & m'n STIEFvader[die ik overigens NIET echt mag], OF een vakantiebaantje & nog iets nuttigs doen).

    En ach, ben ik teminste 2 weken van m'n ouders af over 3 weken & spaar ik tegelijk nog voor een Xbox 360(met GRAW erbij, gezien ik dan voor 2 weken nog het gedeelte van m'n vriend z'n krantenwijk overneem) 8) :D :thumbs: :cool: \o/

    (Ja, krantenwijk heb ik ook al via hem 8))
    (80,- krantenwijk)
    (80:2= 40,-):)
    (8x2= 16x7= 112x4= 448,-):D
    --------------------------------------------
    (80,- +40,- +448,-[of meer]= 568,- minstens8) :thumbs: )

    (Xbox 360 = 400,-)
    (GRAW = 60/70,-)
    -------------------
    470,- :mad: Ik haat het als ik geld moet uitgeven:p
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006

Deel Deze Pagina