Valenwood,Elsweyr enz,,,Betreedbaar!

Discussie in 'Algemeen' gestart door STASKO, 10 apr 2006.

1. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is vast al bekend maar ik zeg het toch maar even! Ik heb de Xbox360 versie van Oblivion (special edition) en ben er bij toeval achter gekomen dat je Anvil kan ontsnappen! in de stad Anvil kun je door over huizen te jumpen een schoorsteen bereiken waarvan je dan op de stadsmuren kunt springen! Op die manier kun je over de muren van Anvil springen en de gehele wereld verkennen! En het leuke is nu dat er ''GEEN'' ontzichtbare muren zijn, dus Valenwood en alle andere provincies zijn nu bereikbaar. Al zie je geen grond! Aleen gras dus wees niet bang een eind naar beneden te vallen.

Ik ga verder op onderzoek uit om te kijken of er nog leuke plaatsen zijn te vinden buiten Cyrodiiil!

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke vondst, maar of je easter eggs gaat vinden door te glitchen...nee, niet meer dan doffe textures. Waarschijnlijk heb je na die vanuit Cyrodiil zichtbare heuvels helemaal niks van land meer...

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je dacht echt dat je een andere plaatsje kan vinden ofzo???

dat zou wel heel vet zijn maar dat kan gewoon neit

4. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ER zijn inderdaad geen andere plaatsen te vinden maar heel cyrodiill wel! Daarvan zijn alle plaatsen wel zichtbaar! verders als je in de imperial palace naar de basemant gaat staan daar een giga stoel! Zandloper en een knuppel.
    Dit lijkt mij wel een easter egg!

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neee die heb je later nodig in een quest:p

6. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    teminste alleen die zandlopejj

7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het neit erg vind kan je mischien ook effe bron geven dan weet iedereen hoe eht moet

8. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D glitch gaat als volgt: Je moet op het dak van Newheim the Portly's House zien te komen. Vanaf dat dak kun je op de stadsmuur komen waarna je gewoon de wereld fdaarbuiten kunt gaan ontdekken. er is vrijwel niks te vinden aleen de 9 hoofdsteden. Aleen wel vreemd dat compleet Elswyer bereikbaar is terwijl ze net zo goed een bergrand hadden kunnen maken in plaats van de complete provincie na te maken. Al veranderd de wereld wel elke keer! Als je een berg voor je ziet kan die best ineens verdwijnen voor een laaggelegen dal.

(Ook alle andere provincies zijn bereikbaar)

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je er nu nog wat vinden of niet? (sorry snap het niet helemaal)

10. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een glitch! Ga de stad Anvil binnen en spring via het huis wat ik beschreven heb over de stadsmuren en je bent in de wereld cyrodiiil. Aleen het leuke is dat er nu ''GEEN'' ontzichtbare muren zijn die je tegenhouden! Nu kun je ook verder reizen al heb ik nog niks gevonden,,, het is gewoon landschap maar wel grappig.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar der is geen zak te doen

12. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet echt maar ik ga even kijken of morrowind ook zichtbaar is.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pas op voor cliff racers :+ !

*Vind cliffracers minder erg nu ik die gillende geesten van Oblivion heb meegemaakt :mad: ...

14. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok! Trouwens ik denk dat ik de kust heb bereikt waar tegenover morrowind ligt!

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar nog geen easter eggs gevonden :'-( ? Zijn er wel echte easter eggs in oblivion?

16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks maar dan ook niks te zien in deze glitch! Het enigste wat er in deze freedom glitch te behalen is is vrijheid! Dus er kan nu gezegd worden dat alle provincies naast cyrodiil voor een deel bereikbaar zijn!

Want als je een heel eind op weg bent kom je elke keer een rand tegen die ervoor zorgt dat je door de grond zakt! Dus de kans is heel groot dat verdere provincies niet bereikbaar zijn zoals Morrowind!

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben ooit eens de stad ingekomen zonder door de poort te gaan en heb dus ook zoiets meegemaakt :9. Ik ben de stad binnengekomen via een scheur in de muur 8) ...

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Easter egs????

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Ja, er zijn zeker Easter eggs.... heb vorige week de stategy guide binnen gekregen en ze staan er zeker in. Maar of ik ze moet gaan verklappen? ;)

(Heb zelf trouwens ook dat hele hoofdstuk overgeslagen, dus ik zou niet weten wat er in de game verborgen is.)

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  20. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk zouden wat quotes uit die guide welkom zijn :p(over de easter eggs)

Deel Deze Pagina