wat vind je van vals spelen? ow ff btw: met morrowind vind ik lvls kopen met geld vals spelen, dan ben je geen echte gamer.........dus kom niet aan met dat @#$%@# gezeik over: het kan in het spel dus mag het want dan vind ik dat cheaten ook mag want dat kan ook in een spel!!! reageer!!!!!!!!
cheaten mag ja, maar verziekt sommige games, en je voelt je veel beter en ervaren en dat je iets hebt bereikt ZONDER cheats. cheats: ja want soms zijn ze cool of handig of in ernstige gevallen nodig als er geen zak aan een spel is. zou ik het doen: nee, geeft mij een slecht gevoel (voral levels unlocken etc) maar wel in van die ernstige gevallen in morrowind vind ik skill points kopen niet erg.
JUIST.. this is a real gamer talkin helemaal mee eens,. hoop dat veel mensen hierop gaan reaheren het is trouwens vanaf de thredselection niet duidelijk dat dit over morrowind gaat.. maar ehh reacties graag.
Nou dat is leuk, ff alle stats naar 100 "kopen" met gemak alle quests halen en vervolgens de game weer in de kast zetten, waarom heb je die 60 euro niet gewoon door de play gespoeld.
Ik vind dat cheaten niet kan, ik vind het zielig, en de mensen die dan ook nog met de eer strijken, kan ik wel slaan FF iets anders: IK was laatst bij een vriend die zei dat hij halo op legendary had uitgespeeld, maar toen ik bij hem kwam stonden er geen tekens onder de levels ( wat betekent dat hij het spel op easy heeft uitgespeeld, want bij legendary zie je een kop met 2 zwaarden onder de levels staan), en toen ik dat zei zei hij: als je de levels daarna op een andere moeilijkheidsgraad uitspeeld, dan gaan de tekens weg, want bij mij staan er 3 tekens ( normal, heroic en legendary). Maar ik weet niet waarom hij dat zei ( misschien omdat ik het op legendary uit heb ), maar wat ik wel zo zielig vond is dat hij wel daarvoor op aan het scheppen was, dat hij het op legendary had uitgespeeld, dit vind ik wel niet kunnen, dan ben je echt zielig!! ps: graag wat reacties hierop!!!!!!!
Tja er blijven gamers....nou jah gamers......mensen die spellen spelen die niet op eigen kracht kunnen of willen verder gaan in een spel. Van mij mogen ze dan cheaten hoor, het bederft alleen maar hun eigen plezier. Zolang ze maar niemand anders ermee lastig vallen toch?
Vals spelen...hmzzz, cheaten. Ik vind dat je zelf moet weten of wel of niet cheat. Als je bij elk simpel dinggetje op het Internet een code of walktrough opzoekt om zo veder te komen vind ik dat een beetje flauw, maar daar verpest je dan zelf je eigen game ervaring mee. Aan de andere kant, als je een keer een miskoop doet en je wilt toch nog wat uit je game halen, dan kan een cheat weer best leuk zijn. Ook als je bij bijvoorbeeld een platformgame voor nog één item zoekt om zo een level te halen, en je ben daar echt een uur of twee mee bezig, dan kan het naar mijns inziens geen kwaad om via een walktrough erachter te komen waar het laatste item zit. Ik bedoel, het moet wel leuk blijven. En dan nog dat gezeur over Morrowind. Levels kopen is wel part of the game! Zeker in het begin als je op een laag level zit dan koop ik wel ff wat op alvorens ik daadwerkelijk begin. Ena sl je voor de 5x multiplyer gaat bij het level stijgen ga ik echt niet heel lang op één skill staan trainen. Ik neem ff een douche terwijl mijn mannetje door een mudcrab wordt gebeat, ik kom terug, yay! Medium Armor Skill +10. Niet zeiken dat je dan geen echte gamer bent, dan lijk je dat typje uit de PU wel. Stom gezeur. Dit is toch juist een stuk slimmer, en denk maar niet dat ik dan géén plezier uit m''n game haal. Ik heb geen zin om uren rond te lopen om één level te halen. Ik heb wel meer dingen aan mijn hoofd. Ik heb geen tijd over ofzo...
cheaten mag best. zoalng het maar in single player is. multiplayer cheaten is wel het ergste dat je kan doen. trouwens levels kopen in morrowind is wel toegestaan vind ik. je leert namelijk dingen van mensen. als dat niet meer mag mag je dus ook aan niemand meer vragen of ze je ergen mee willen helpen in het normale leven. anders ben je ook daar aan het cheaten. morrowind is een soort extra leven dus hulp mag je gebruiken.
je kunt niet gaan douchen en jezelf door een mudcrab laten bijten zonder dood te gaan, dit bewijst dat je gewoon de health cheat gebruikt. tsk tsk die fake gamers toch
hey ik weet niet hoe jij morrowind speelt maar na een tijdje gaat dat wel mister die net gepost heeft...
Ja hoor ik vind het best dat jij af en toe naar een hoer gaat om wat ervaring op te doen . maar ik heb het erover dat mensen hun stats naar 100 gaan trainen omdat ze een manier hebben gevonden om snel geld te krijgen. dan bederf je toch de helft van de gameplay.
Cheaten om shit te unlocken is lame, en daar doe ik ook nooit aan mee. Ook walktrough's gebruik ik nooit, alleen als ik er echt niet meer uitkom en echt niet weet wat ik moet doen. Dat ik het ook niks meer aan vind
Bij games als Final Fantasy wil ik nog wel eens naar de walktrough grijpen, maar das meestal nadat ik de game minimaal 1 keer heb uitgespeeld. Verder... nee. Ik vind cheats maar lame.
Ik vind van niet, verziekt het plezier. Alleen als je het al hebt uitgespeeld ff infinite ammo en lol maken is wel cool!
Oww, heel simpel hoor, een paar fortify health potions enzo op je vente lossen, zorgen dat je hp maximaal is, snel even doen in het werkelijke leven wat je nog moet doen (bijvoorbeeld douchen ), en vervolgfens weer de draad opppakken, vaak een kwestie van een heal potion of spell gebruiken. En dan weer van voor af aan betginnen. Totdat je ver genoeg bent. Maar toegegeven, het ligt eraan hoe sterk je bent...of hoe snel je douched...
Vals spelen, ik kan daar geen lol aan beleven. Zo kan iedereen wel iets uitspelen En voor 60 a 70 euro's wil ik het echt ALLEMAAL zelf doen.
hey over morrowind; ik vind dat levels kopen wel mag, omdat het immers geld kost en voor dat geld heb je toch iets moeten doen. ik weet niet hoe duur zo'n level-up ding is, maar ik vind het wel kunnnen. dat heet niet een cheat, dat heet een stukje handigheid wat de makers van het spel erin hebben gedaan. over cheats: echte cheats waarbij je iets in moet tikken of iets dergelijks zijn voor neppe-gamers. als je niet met een game verderkomt en je gebruikt een cheat ben je as fake as shit, want kom aan je komt echt wel verder als je goed nadenkt, die spellen zijn heus niet onmogelijk. uitzonderingen: fun-cheats. jeweet, dingen zoals big-head. ik vin er geen zak aan, maar dat tel ik niet mee als cheat.