Geachte mensen hier kun je echt alle onzin kwijt die je wilt, Valse prototypes, valse screens, alles wat vals is kun je op deze thread kwijt. De gekste de raarste dingen, hoor gekker hoe beter. Want als je zelf een thread begint en iets is vals worden het meteen gesloten, dus daarom deze thread. Hier heb je al een paar gekke voorbeelden: Ik mocht deze Thread beginnen van de Xbox bazin, kijk maar voor bewijs: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=24109
En nog even wat andere vage foto's waar is die aan- en uitknop nou? uhhhhhhhhhhhhhhhh..wattuh??? owwwwww zn voorganger hihih :{ een bio hazard versie? Het kan altijd kleiner! *) /edit T-box...probleempjes met dat miniplaatje vergroten? ach ja....moet wel een beetje onduidelijk blijven he?
zo beter? was dat homestation nou nep of niet? ik ben er nog steeds niet achter /edit: waarom werken plaatjes niet
Jah duh daar is iedereen het ook over eens. maar wat houd deze eigelijk helemaal in is dat een lamp ofzo of is dat prototype van xbox 2 vind hem wel mooi maar moesten ze hem wel kleiner maku
vette.....................................................................................smilies de plaatjes zijn wel geinig....kzal es kijken of ik er ook wa kan vinden
weet je wat ik hoop...dat er een dvd wisselaar in kom. Ik word ziek van dat heen en weer lopen om een spelletje te verwisselen. Tis geen ramp maar het zou super relaxt zijn als er in de nieuwe xbox ofzo gewoon 10 games in kunnen
hij lijkt meer op de Xbox. Ik snap wel waarom, playstation wil gewoon bijna hetzelfde worden als microsofts xbox en terecht. Xbox rullllezzzz