valt n-gage onder game platvorm?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LOGOK, 7 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    is de n-gage een game platvorm??????

want als er op de xbazar een topic wordt geplaats waar iemand zijn n--gage verkoopt.

vind ik dat dit mag.

en mag de psp dan ook niet hier verhandeld worden, of mag het dan wel omdat het van playstation is??????

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dit lijkt mij meer een vraag voor de moderators
    pm ze dan......

3. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
  4. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gewoon de meningen van mede forum bezoekers

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien je deze thread hebt geopend na aanleiding van deze thread op X-Bazar kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder heb gemeld. De Nokia N-Gage is absoluut een handheld. Aangezien het echter ook een mobiele telefoon is en er in die thread ook andere mobieltjes werden aangeboden als ruilmateriaal heb ik besloten om de thread te sluiten.

Ik begrijp eerlijk gezegt echt niet waar je je zo ontzettend druk om maakt dat je het nodig vind om hiervoor 3 threads over aan te maken.

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Op sites als IGN, Gamespot en Gamespy worden toch ook N Gage spellen gereviewed. N Gage wordt vaak beschouwd als een game platform.

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Het heet toch ook een X-Bazar omdat er Xbox (spellen) worden verhandeld? N-Gage is wel een handheld in mijn ogen, maar een handheld met een mobiele telefoon (-abonnement) en kan daarom moeilijk verhandeld worden. Die opmerking over de PSP ging natuurlijk nergens over, dat ding is nog geeneens uit en zal waarschijnlijk wel verhandeld kunnen worden, maar niet op de XBazar. X is dus van de Xbox, snappie ;)

8. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat klopt niet je mag rustig je gamecube, ps2 games of van welke andere console ook, zelfs games voor pc aanbieden mag op Xbazar

Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  9. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    is toch gewoon een telefoon :confused:

je ken toch ook nie bellen met een xbox :confused:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een hoop opschudding. Topics in WSPO die worden gesloten, topics in het Algemeen forum die open blijven, spelfouten all over the place en alsnog verwarring.

Grijsgebieden zijn lastig, dus houden we het maar weer bij het trekken van grenzen, en wel vroeg. Daar de N-Gage zelf vooral meer een telefoon is en meer in de mobiele telefonie thuis hoort laten we die maar weren van X-Bazar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina