[PC] Valve gaat gerechtelijke stappen ondernemen tegen cheaters !

Discussie in 'Games' gestart door Fearless[NL], 24 jun 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net op counterstrike.nl dat VALVE gerechtelijke stappen gaat nemen tegen de makers van cheats!
    Dit heeft gabe newell ( de topman van Valve) gezegt op een halflife2 fallout forum!

Gabe Newell : We've started taking legal action against cheating (cheat-sites, cheat creators,...) both in the US and abroad. This is in addition to the on-going investments in anti-cheating technology. You'll see reports of this percolating up as various actions happens.

Eindelijk!
    Er wordt meer gedaan tegen lame cheaters :cool:

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vind ik goede zaak. Irriteer me altijd kapot aan mensen die cheaten. Hopelijk wordt cheaten dan verleden tijd zodat ik niet steeds voor cheater wordt uitgemaakt terwijl ik dat niet ben. Own die naabies gewoon :p

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, word er ook ziek van. Als je maar een beetje goed bent, dan ben je al een cheater.
    Gebruik nooit cheats, omdat je dan gewoon veeeel minder plezier hebt van je game. Als je niet dood kan, dan loop je het spel gewoon zo door en met bv. oneindige ammo knal je er gewoon op los, terwijl je normaal heel strategisch met je ammo omgaat.
    Ik vind dit een goede zaak!

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    weg met die cheaters!
    is er al iets bekend over de straffen die ze gaan krijgen?
    zal wel weer zo'n lullig geld bedrag zijn

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ookal heb ik gecheat en weet daarom ook wanneer iemand cheater is en wanneer niet...
    Ik ben gekapt met cheats omdat ik me eigen een mietje voelde...
    Iemand die cheats nodig had om te kunnen winnen....
    Maar heb nou eindelijk Skills gehad en daarom knal ik er tegewoordig op los met 17 - 1 en 40 - 5 :D

6. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daar gaan ze toch nooit straffen voor kunnen geven gerechtelijk lijkt mij :confused:
    hooguit dat ze je kunnen bannen van die server of zie ik dat verkeerd?

7. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gecheat gehad...maar na 2 keer geband te worden ben ik maar gestopt...veel te riskant...maar de cheats gaan toch blijven komen...ik denk niet dat valve ze allemaal kan aanpakken...

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    O-) Justice shall prevail O-)

_O_ Valve _O_

9. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    beetje overdreven misschien?

Edit: ik bedoel over dat hele gedoe he... om mensen te bestraffen als ze cheaten!

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    CS

Ik heb zelf eens cheats gedownload, om nou eens te zien wie & hoeveel er nou eigenlijk wel niet cheatten. Nou.. Ik stond verbaast, als ik zo eens een beetje speculeerde op hun manier van gameplay, zou ik kunnen zeggen dat zo'n beetje de helft een wallhack gebruikte :{
    Daara heb ik nog even normaal gespeelt, en ben ik ermee gestopt. Zo kun je gewoon niet als een eerlijke gamer spelen :{

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Er bestaan ook mensen met een koptelefoon en a3d die kunnen namelijk jou achter een muur horen. Daarom dat je meestal met shift moet lopen.

En er bestaan altijd gasten die beter zijn. Ik heb samen met de nummer 1 half-life speler in een cs clan gezeten. In cs was ie niet zo goed maar die gast schoot je af in half-life niet meer normaal.

Hij had zelfs eens de models uitgezet (hij kon ons dus niet zien, alleen maar horen) en schoot ons nog dood (allemaal head shots). Dit was op een lan party en kan je dus verzekeren dat die gast niet cheatte.

De sound is gewoon heel erg belangrijk bij fps, belangrijker als je aimen zelf. Als je eenmaal weet waar de tegenstander is dan is het makkelijk om hem te pakken.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Er staat ook niet dat de cheaters zelf betraft zullen worden, alleen de makers en verspreiders van cheats. Ze pakken het bij de bron aan dus, en dat lijkt me de beste manier.

13. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar HOE willen ze dat gaan doen...
    Ze kunnen toch niet iederen counterstriker zijn pc gaan scannen ofzo?

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nou het lijkt me duidelijk, elke site die cs cheats aanbied is de beer, das toch niet zo moeilijk

15. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    En welke wetten verbieden het maken van cheats precies?? :{

16. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet zeker maar volgens mij de copyrights wet want bij het maken van cheats wordt er toch gebruik gemaakt van een gedeelte van de code van het spel zelf of heb ik het nu verkeerd?in ieder geval het gebruiken van de code van het spel is volgens mij illegaal. hoe dan ook eindelijk echte maatregelen tegen cheaters _0/ ik ben anti-cheater dus van mij mag het

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Online cheaten vind ik echt schandalig maar van mij mogen de "offline" cheats wel gewoon blijven hoor ik vind het soms best wel grappig om eens een tijd nadat ik het spel heb uitgespeeld grappige cheats te gebruiken en een beetje te kloten....Bij de tony hawks games zitten er altijd wel grappige cheats bij, maar ja die worden er ook door de makers ingezet dus die zullen ze wel niet aanpakken :)

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Maar stel nou.. je maakt een cheat...
    Hoe komt VALVE daar dan achter dat die cheat van jou is?

19. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vraag ik me ook af! Waar staat in de wet dat het illigaal is om vals te spelen? :confused:

En alsof Valve zelf altijd alles eerlijk speelt... Waar is Half Life 2 dat al er al bijna een jaar geleden had moeten zijn?

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Multiplayer cheaten is zwak (wat op xbox niet kan _O_ ) maar single player cheaten moet je zelf weten vind ik.

Deel Deze Pagina