1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van Barneveld wint lakeside

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    [​IMG]
    Hij doet het weer. Voor de 4e keer. Na een wedstrijd die eigenlijk nooit een wedstrijd is geweest. Heb alleen de finale gezien (rest eigenlijk ook niet gemist) maar heb wel genoten. Mensen die het hier ook hebben gezien? In ieder geval een leuke prestatie.

    Van Barneveld - Adams 6-2
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb 't helemaal gevolgt. Prachtige wedstrijd, voor zover je het nog een wedstrijd kon noemen. Adams kwam nog een enkele maal terug, maar Barney maakte em voor de rest af. Op de dubbels moest ie wel iets beter z'n best doen in 't begin trouwens. Voor de rest: petje af voor Barney.

    edit/ dit was 'pas' zijn 4e keer hoor! _0/
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
  4. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft ie mooi gedaan. ik heb ff het begin bekeken maar hij stond al gelijk met 1-0 achter. hij heeft zich dus goed terug gevochten.

    ik vind ook dat hij het verdient hij is het hele toernooi al goed aan het gooien _O_
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Van mij had ie mogen verliezen.
    Vind het maar een vervelend arrogant persoon.
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    die Adams is pas zo'n figuur. Viezerik dat het is en ook nog bijzonder overdreven reageren op veel momenten. Barney moest van mij ook winnen..
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geedit *) Zat even te twijfelen. Maar het was zijn 5e finale en 4e winst idd. Thx

    Modjes roepen altijd woorden naar members als "argumenten" :eek::eek:
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Toen hij won, was 't vet vaag, liep vet rustig naar het bord. Het leek wel of het hem geen ene ruk kon schelen:9 Ik had toch liever die bolle in de finale gezien. Naam ben ik even kwijt maar die verloor van zo'n nederlander.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Barny de max ! Hij heeft ut um weer geflikt man, 4e keer !
    Petje af Barney_o_
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Arrogant :confused: Mss moet je eerst in het woordenboek opzoeken wat dat betekent |:-

    Naja ... Het was wel een laue "wedstrijd" En die reactie van Adams tegen die reporter van Sbs was leuk :p
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Adams is volgens mij echt relaxe gast _O_ De manier hoe hij, als verliezer, voor de camera komt :) Wat hij in zijn cola had zitten is mij nog niet duidelijk :9
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Van mij had hij ook mogen verliezen, omdat ik niet kan begrijpen waarom dit in Nederland populair is. 'Darts' een sport noemen? Kom nou....
    Als hij nou niet meer wint, gaat deze ellende misschien weer van de tv af.

    "Dan kijk je toch gewoon wat anders?" true... Maar ik wilde ook even reageren :)
     
  13. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bent zelf ook erg vervelend.
    Dus je moet niet zeuren.
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het heel knap wat hij doet, maar ik vind het echt een arrogante klootzak.
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hey GoiZ, probeer het zelf maar s. Tis volgens mij wel degelijk een topsport als je ziet hoe hard die lui der voor werken (ok, er zijn een paar uitzonderingen... Andy Fordham :))
     
  16. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Darts geen sport :eek:
    Je hebt het vast nooit geprobeerd, ik vind het zeker wel een sport, misschien niet fysiek, (dammen, schaken ook niet, ook sport)maar mentaal is f*cking stressen.
    Je mag van mij ook uitleggen waarom je het geen sport vindt, want dan zal je schaken/dammen ook nix vinden, maar ik vind het echt zwaar goed van Barney, dat ie alweer heeft gewonnen :)
    Hulde aan Barney *)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit is een mening, en die respecteer ik, alleen als jij zegt waarom je hem een "arrogante klootzak" vind.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, zo kun je overal wel een topsport van maken. Samen in de kroeg zitten zuipen en zo precies mogelijk een pingpong-balletje in een glas gooien die op de bar staat, in plaats van pijltjes in een bord 8) . hehe.. Maar zal best moeilijk zijn, anders gingen wel meer mensen het doen. Maar vind het nog steeds vervelend als ik het weer zie, als ik er perongeluk langszap.
    En dat publiek ook. Lekker met z'n allen kijken hoe vatzige mannen pijltjes staan te gooien. Sounds like a fun evening to me :+

    Maar goed ik zal voor de rest niet in discussie gaan. Iedereen doet/kijkt maar lekker wat hij/zij leuk vindt. Ik gaf alleen eventjes mijn bescheiden mening O-)
     
  19. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Barney doet het weer hoor :D en nu nog dat ene record verbreken ;)
     
  20. gertjan1989

    gertjan1989 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    petje af voor barney
     

Deel Deze Pagina