Ik heb hulp nodig, ik denk dat ik het hier wel kan vinden.
Ik ben net overgestapt van baan, hier wil ik zelfs carriere in maken. maar ik moet eerst een opleiding ervoor volgen. Maar op dit moment verdien ik te weinig en ben ik meer aan reiskosten kwijt. Nu heb ik een excel bestand gemaakt met uren wat ik werk en mijn uurloon. dit wordt bruto opgeteld. Automatisch zullen mijn vaste lasten er van afgetrokken worden en zal ik een bepaald bedrag overhouden. Alleen door te werken uren en uurloon in te vullen (heb het zelfs zover uitgewerkt dat zelfs mijn netto loon uitgerekend wordt. tot op zekere hoogte dan. het is best grote formule ).
Nu zit ik met een probleem. Op mijn werk wordt er niet gewerkt met excel. Dus ik wil er een html pagina van maken, dan moet ik wel mijn uren en uurloon in kunnen vullen, in een standaard html pagina kan dit niet. dit heb ik nodig voor het onderhandelen. dan kan ik precies zien wat ik krijg en over hou. Nu weet ik dat je textboxen kan maken. maar die kan ik niet koppelen met mijn formule.
weet iemand een manier hoe dit moet? of een andere manier?
Misschien zelfs software voor een Symbian smartphone dat ik excel bestanden kan openen? ik zeg maar wat. Alles zou kunnen helpen!
Mijn dank zal erg groot zijn!
Laatst bewerkt: 29 aug 2006