Van Excel naar interactieve html

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VySio, 29 aug 2006.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hulp nodig, ik denk dat ik het hier wel kan vinden.

Ik ben net overgestapt van baan, hier wil ik zelfs carriere in maken. maar ik moet eerst een opleiding ervoor volgen. Maar op dit moment verdien ik te weinig en ben ik meer aan reiskosten kwijt. Nu heb ik een excel bestand gemaakt met uren wat ik werk en mijn uurloon. dit wordt bruto opgeteld. Automatisch zullen mijn vaste lasten er van afgetrokken worden en zal ik een bepaald bedrag overhouden. Alleen door te werken uren en uurloon in te vullen (heb het zelfs zover uitgewerkt dat zelfs mijn netto loon uitgerekend wordt. tot op zekere hoogte dan. het is best grote formule 8) ).

Nu zit ik met een probleem. Op mijn werk wordt er niet gewerkt met excel. Dus ik wil er een html pagina van maken, dan moet ik wel mijn uren en uurloon in kunnen vullen, in een standaard html pagina kan dit niet. dit heb ik nodig voor het onderhandelen. dan kan ik precies zien wat ik krijg en over hou. Nu weet ik dat je textboxen kan maken. maar die kan ik niet koppelen met mijn formule.

weet iemand een manier hoe dit moet? of een andere manier?

Misschien zelfs software voor een Symbian smartphone dat ik excel bestanden kan openen? ik zeg maar wat. Alles zou kunnen helpen!

Mijn dank zal erg groot zijn! :)

Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  2. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Met een Gmail acount kan je gebruik maken van een Google Spreadsheets. Dit werkt net als Excel, maar is nog in beta fase. Grote formule's zouden misschien nog niet ondersteund worden, maar dat moet je zelf maar ff uitzoeken.

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Beide hartstikke bedankt!
    Allereerst heb ik de link van punisher gevolgd. daar kwam ik bij een spreadshead programma was wat omslachtig, want ik moest alle euro tekens omzetten naar gewoon anders deden de formules het niet.

Toen ik alle formules handmatig ingevuld had wou ik op publish klikken. maar toen werd er een demo gepublished :mad:

Ik las van doerak over GMail. maar ik had geen GMail account en dacht dat je daarvoor een invite moest krijgen. maar google spreadsheat stond ook bij de link van Punisher. Kom er dus achter dat een GMail account zo gekregen is. Dus ik weer alle formules ingevoerd en alle eurotekens er uit gehaald. toen ik hem op wou slaan zag ik de knop import *.xls na het opslaan dat maar gedaan en er kwam precies hetzelfde wat ik gemaakt had (wat opmaak foutjes maar dat is niet zo zeer belangrijk)

Het is dus gelukt!

Hartstikke bedankt!!! _O_ :b:

Laatst bewerkt: 30 aug 2006

Deel Deze Pagina