Van welk spel wil je coole info op de E3?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 10 mei 2004.

?

Van welk spel wil je meer info krijgen op de E3?

1. Halo 2

88 stem(men)
    49,2%
  2. Half-Life 2

13 stem(men)
    7,3%
  3. Driv3r

11 stem(men)
    6,1%
  4. Fable

26 stem(men)
    14,5%
  5. KOTOR 2

8 stem(men)
    4,5%
  6. Doom III

5 stem(men)
    2,8%
  7. Anders, namelijk...

28 stem(men)
    15,6%
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We hopen natuurlijk allemaal dat de E3 ons gaat overladen met een shitload aan gave info over spellen waar we al tijden op zitten te wachten: Halo 2, Half-Life 2, Fable, noem ze maar op. Maar op nieuws van welk spel zit jij nu echt met smart te wachten? Vote nu en leg ook ff uit waarom je zo graag van dat spel meer te weten wil komen op de E3.

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op Halo 2, Doom III & Half Life 2. Die optie zit er niet tussen :cool:

En de nodige verklaring natuurlijk:

Halo 2: Wat kan ik zeggen, deel 1 speelt geweldig weg, ziet er nog steeds goed uit, ik kan niet wachten voor wat nieuwe info over halo 2. 1 ding wat ik heb gehoord wat me niet zo bevalt is de nieuwe "combo-meelie" attack.

Doom III: In de nacht doomIII spelen kan niet beter, we hebben alleen nog maar screenshots gezien, ik zou wel graag wat bewegende beelden zien.

Half-Life 2: Vervolg op een goede pc game. Genoeg redenen om hier naar uit te kijken.

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik snak naar info over advent rising, prince II en Halo 2

Naar mijn mening is advent rising een stille winnaar. Weinig info maar zeer bijzonder

Citizen Zero (nieuwe MMORPG van Microsoft lijkt me ook cool though)

Prince was en is het eerste spel waar ik nostalgie proefde (speelde de game al op mijn amiga)

Halo 2 ... tja :{

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Duidelijk Sudeki. Ik ben al vanaf het 1e moment 'fan'. Ik hoop dus op veel ingame beelden.

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wacht voor de Xbox op Halo 2.
    Aan de info/ beelden die we al te zien hebben gekregen moet dit een waanzinnig goed spel worden dat deel 1 met gemak achter zich houdt.

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg verleden jaar kriebels in mijn buik van de Halo 2 SP E3 Trailer, dus ik hoop dit jaar op nog meer footage van zowel MP als SP. Verder wil ik de reacties horen van mensen die Fable speelden, is het nou echt zo goed?
    Daarnaast lijkt me Forza Motorsport ook wel interessant, een Gran Turismo voor onze console ?!?, en natuurlijk alle nog aan te kondigen spul!

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik wil nu eens het resultaat zien van al die weekly updates, een stel talenten bij bungie, en een van de meest geanticipeerde spellen van dit jaar en het vervolg op de grootste troef van de xbox.. HALO 2.. MULTIPLAYER....

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil toch wel eens beelden gaan zien van perfect dark zero, perfect dark was een stuk vetter dan halo ( ook al is halo meesterlijk ) en ik kan dan ook niet wachten op nieuws over de opvolger. Maar HALO 2 en XBOX 2 nieuws zou niet gek zijn :)...

9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik kijk toch uit naar halo 2.
    Ik ben er (eindelijk) achter dat halo cool is (ik had gewoon op een te lage moeilijkheidsgraad gespeeld. Legandary is über!)

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Half-Life 2, want die heeft toch wel de mooiste graphics en beste AI!

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Oddworld: Stranger

Er zitten daar een paar geniale mensen bij Oddworld Inhabitants, maar Munch's Oddysee was ronduit tegenvallend. We wachten sinds de launch van de Xbox al op een nieuwe game in de Oddworld-serie, en ze zijn laatst begonnen wat info los te laten. Ik hoop dat ze hun laatste game gaan goedmaken... :)

12. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit echt op Halo 2 te wachten, hoop dat ze nog veel info en natuurlijk hele mooie ingame beelden van Halo 2 op E3 laten zien!
    Maar ook van spellen als Half-Life, Doom III en Fable wil iedereen wel wat meer info ed! ;)

13. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ik wil info over kotor 2... want over halflife 2,halo2 en doom 3 hebben we al zat info

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zit gewoon echt te wachten op HALO2. Ik hoop dan ook dat ze een aantal mooie IN GAME Screenshots hebben!
    En natuurlijk Half-Life2! :)

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Halo 2 en natuurlijk perfect dark, maar rare kenende zal dit niet op E3 gebeuren... Perfect dark zal wel voor next gen xbox komen...

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, omdat ik vrijwel zeker weet dat er spannende 'dingen'(filmpjes, ingame-sjit :cool:) komt. Zoniet zou ik dat erg dom vinden, het bevorderd alleen het uitkijken naar herfst.

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    _O_ Oddworld Inhabitants _O_

Ben ook erg benieuwd naar hun aankomende game hoewel ik betwijfel of de nieuwe gameplay die ze beloven het wachten waard zal maken. Aan originaliteit hoef ik iig niet te twijfelen, die is altijd super net als de humor. Als het spel in de schappen ligt wil ik iig de humor weer een keer proeven :D

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wil meer info over Gearbox's Brother In Arms.
    Na het lezen van de preview op gamers.nl ben ik helemaal razend enthousiast!
    Kan niet wachten tot ie uitkomt! :9

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fable,Halo 2

Heb Fable gekozen

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Painkiller, Halo 2, Serious Sam 2, Brothers In Arms

Alle 4 shooters. Painkiller op de pc is geweldig, ook al heb ik hem nooit gespeeld. Halo 2, tja sinds trailer vorig jaar. Serious Sam 2, Deeltje 1 was echt top, hopen dat ze deze net zo goed maken. En Brothers in Arms. Mijn favo serie word eindelijk een spel. Het is volgens mij niet echt een spel van de serie maar het wordt wel vergelijkbaar...

Deel Deze Pagina