Van welke games verwacht je het meest?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 17 apr 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Veel games die uitkomen voor de XBox wordt veel verwacht, zoals HALO, sites publiceren elke week een HALO Update, alles wat we hebben kunnen zien van Halo ziet er super uit. Ook het verhaal is niet slecht. Halo is ondertussen een hype geworden en zo zijn er nog een aantal spellen.. van welke spellen verwacht je het meest of welke spellen worden volgens jou een flop die nu worden gehyped ???????????????/

2. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk Halo zal vast wel een goede game worden anders zou je er niet zoveel over kunnen lezen.
    Maar ik denk ik op zich dat er wel meer spellen zijn die mooi en leuk zijn. Het ligt er ook natuurlijk aan wat je leuk vind.
    Ik denk zelf dat Halo en Wiggles een mooie en leuke spellen worden wiggels heeft ook een leuke verhaal dus...

3. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk Verhaal?
    Nah doe mij maar een mooi grafische shooter daar verwacht ik veel verbeteringen mee op next gen consoles.
    Goede verhalen konden op de snes ook al dus daar verwacht ik geen wereldschuddende veranderingen bij.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, op de pc speel ik ook veel shooters en laat ik de adventures/rpg's liggen. zo nu en dan speel ik er eentje.. Shenmue had actie erin en dat spel vond ik rulen man :)

5. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    *off-topic*
    Wanneer of hoe kan ik saven bij shenmue, want elke keer ga ik spelen, maar dan ga ik wat anders doen en heb ik eerste dag niet afgemaakt en mag ik weer opnieuw beginnen?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :)

je ken toch in de opties iets met resume game doen, of je moet echt terug naar je huissie

7. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Black and White...mhwahhahaa....die gaat denk k wel roeleren..maar damnn die draait zwaar op me PC...WEl een hele gave spel wel...k denk dat die wel hoog gaat scoren..MAlice denk k ook wel..

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja Malice is niet echt my type of game..

B&W is wel lache op de PC maar vind het niet zo vanne wow ik speel dag en nacht B&W, wat verandert er eigenlijk aan B&W voor de Xbox?

9. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nix als ik het goed heb.

maar weet je wat het was met B&W op de pc ik speelde het ook onwijs vaak, maar het ging na een tijdje vervelen omdat het soms te lang duurd en je steeds hetzelfde moet doen.
    dat is wel jammer, al hadden ze nou iets dat je best wat sneller groot werd dat zou wle mooi zijn maarja dat hebben ze niet gedaan.
    ik heb het best lang gespeeld maar me beest zou maar niet groter worden :mad:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou je hebt het niet echt langer dan 1 week gespeeld :) misshcien hoogstens 2 weken maar dat vind ik niet lang, dat vind ik een koop-installeer-speel-weggooi spel

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    lang niet op gereageerd hier sluit dit dan kost toch alleen maar ruimte of niet

12. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
  13. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    om even niet over black white te praten zeg ik wel iets over waarom de thread in de eerste plaats is gemaakt:+

Ik verwacht wel veel van Fable. Die word ook best wel gehyped, en het lijkt mij echt een supergoed spel, met verbluffende graphics (of ga ik nu te ver?). Als je zo die ingame trailer bekijkt of screenshots dan kan ik er ook heel van verwachten. Echt mooi is dat spel. Maar dat is dus het spel waar ik hoge verwachtingen van heb, en natuurlijk HALO 2:cool:

Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    the master: Geen oude koeien uit de sloot halen :mad:

Deze gaat dicht...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina